Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.21857/moxpjhgj8m

Što bi učitelji trebali znati o teoriji medija Marshalla McLuhana?

Davorka Bačeković-Mitrović orcid id orcid.org/0000-0001-7703-8275 ; II. osnovna škola Bjelovar, Bjelovar, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 231 Kb

str. 101-109

preuzimanja: 553

citiraj


Sažetak

Teško je danas pronaći koja znanost ili koje područje ljudske djelatnosti i aktivnosti nisu, barem na posredan način, povezani s pojmom medija. Mediji zadiru u gotovo sva područja društvenih i humanističkih znanosti. U članku se razmatra teorija medija Marshalla McLuhana (1911.–1980.), kanadskog profesora engleske književnosti, koji se istaknuo kao jedan od najpoznatijih teoretičara komunikacija. Njegova je teorija medija neminovno utjecala na rad svih aktualnih teoretičara medija i filozofa, sociologa i mediologa, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj.
Razmatraju se neki elementi teorije medija Marshalla McLuhana, čije spoznaje mogu pomoći učiteljima i nastavnicima u boljem razumijevanju prirode medija u svakodnevnom radu.

Ključne riječi

teorije medija; Marshall McLuhan; odgoj i obrazovanje; novi mediji; internet

Hrčak ID:

208005

URI

https://hrcak.srce.hr/208005

Datum izdavanja:

22.10.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.355 *