Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima

Divna Krpan orcid id orcid.org/0000-0002-5464-0711 ; Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Damir Brčić ; Splitsko-dalmatinska županija


Puni tekst: hrvatski PDF 966 Kb

str. 71-79

preuzimanja: 570

citiraj


Sažetak

Programeri početnici često smatraju programiranje teškim i zahtjevnim. Takva percepcija negativno utječe na motivaciju, a problemi na koje nailaze u prvim koracima učenja potvrđuju njihova očekivanja tako da vrlo brzo odustaju. Jednostavnija sintaksa i okruženje mogu početnicima olakšati prvi susret s programiranjem, odnosno spustiti prag kojeg moraju prijeći kako bi nastavili dalje prema složenijim programskim jezicima. Prema tome, važno je odabrati jezik i okruženje primjereno dobi učenika. U radu se opisuju primjeri didaktičkih alata za poučavanje programiranja za različitu dob i opis vrednovanja projekata u vizualnom programskom jeziku.

Ključne riječi

Hrčak ID:

208140

URI

https://hrcak.srce.hr/208140

Datum izdavanja:

6.11.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.347 *