hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.31192/np.16.3.10

Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom

Jerneja Herzog ; Odsjek za likovnu umjetnost, Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Blaženka Bačlija Sušić ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Marijana Županić Benić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7340-3439 ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (132 KB) str. 579-592 preuzimanja: 259* citiraj
APA 6th Edition
Herzog, J., Bačlija Sušić, B. i Županić Benić, M. (2018). Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom. Nova prisutnost, XVI (3), 579-592. https://doi.org/10.31192/np.16.3.10
MLA 8th Edition
Herzog, Jerneja, et al. "Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom." Nova prisutnost, vol. XVI, br. 3, 2018, str. 579-592. https://doi.org/10.31192/np.16.3.10. Citirano 09.07.2020.
Chicago 17th Edition
Herzog, Jerneja, Blaženka Bačlija Sušić i Marijana Županić Benić. "Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom." Nova prisutnost XVI, br. 3 (2018): 579-592. https://doi.org/10.31192/np.16.3.10
Harvard
Herzog, J., Bačlija Sušić, B., i Županić Benić, M. (2018). 'Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom', Nova prisutnost, XVI(3), str. 579-592. https://doi.org/10.31192/np.16.3.10
Vancouver
Herzog J, Bačlija Sušić B, Županić Benić M. Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom. Nova prisutnost [Internet]. 2018 [pristupljeno 09.07.2020.];XVI(3):579-592. https://doi.org/10.31192/np.16.3.10
IEEE
J. Herzog, B. Bačlija Sušić i M. Županić Benić, "Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom", Nova prisutnost, vol.XVI, br. 3, str. 579-592, 2018. [Online]. https://doi.org/10.31192/np.16.3.10

Sažetak
Likovna i glazbena umjetnost podržavaju emocionalni, kognitivni i psihomotorni razvoj u ranom djetinjstvu. Odgojitelji zato moraju imati dovoljne kompetencija da bi potaknuli sudjelovanje djece u umjetničkim aktivnostima pa je cilj ovog istraživanja bio ispitati kompetencije u umjetničkom području studenata u inicijalnom obrazovanju učitelja. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu te Pedagoškog fakulteta, Sveučilišta u Mariboru. Ispitanici koji su završili gimnaziju su bolje procjenjivali svoje profesionalne kompetencije izvođenja glazbenih aktivnosti u odnosu na ispitanike koji su završili umjetničku srednju školu. Ispitanici koji su završili gimnaziju bolje su procjenjivali svoje kompetencije planiranja likovnih aktivnosti, ali ispitanici koji su završili srednju umjetničku školu bolje su procjenjivali svoje kompetencije izvođenja likovnih aktivnosti.

Ključne riječi
umjetnost; kompetencije učitelja; rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Hrčak ID: 209171

URI
https://hrcak.srce.hr/209171

[engleski]

Posjeta: 473 *