Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

UPRAVLJANJE PRODAJNIM OSOBLJEM U FUNKCIJI USPJEŠNOSTI POSLOVANJA PUTNIČKE AGENCIJE

Ivan Frančišković ; Ekonomski fakultet Rijeka
Josip Tomljanović ; Ekonomska škola u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 23.988 Kb

str. 159-167

preuzimanja: 199

citiraj


Sažetak

U radu se analizira prodajno osoblje turističke agencije, kao temeljni činitelj koji svojim djelovanjem kroz osobnu prodaju utječe na uspješnost poslovanja. Razmatrana su relevantna obilježja osoblja turističke agencije, načela osobne prodaje i analiziran je odnos prodajnog osoblja prema turističkoj klijenteli. Tijekom istraživanja, žarište interesa bilo je na procesu planiranja prodajnog osoblja turističke agencije kroz utvrđivanje ciljeva, strategije, strukture, veličine i nagrađivanja. Posebna pozornost posvećena je regrutiranju i selekciji, usavršavanju, usmjeravanju, motiviranju i ocjenjivanju prodajnog osoblja kao aktivnostima za efikasniji utjecaj na uspješnost poslovanja turističke agencije.

Ključne riječi

prodajno osoblje turističke agencije; osobna prodaja; planiranje prodajnog osoblja; regrutiranje i selekcija; usavršavanje; usmjeravanje; motiviranje; ocjenjivanje uspješnosti

Hrčak ID:

209399

URI

https://hrcak.srce.hr/209399

Datum izdavanja:

18.10.2001.

Posjeta: 625 *