hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

SEGMENTACIJA TRŽIŠTA-TEMELJ IZRADE STRATEGIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA MORSKOG BRODARSTVA

Ivan Mencer ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Puni tekst: hrvatski, pdf (15 MB) str. 159-168 preuzimanja: 60* citiraj
APA 6th Edition
Mencer, I. (1999). SEGMENTACIJA TRŽIŠTA-TEMELJ IZRADE STRATEGIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA MORSKOG BRODARSTVA. NAŠE MORE, 46 (5-6), 159-168. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/209495
MLA 8th Edition
Mencer, Ivan. "SEGMENTACIJA TRŽIŠTA-TEMELJ IZRADE STRATEGIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA MORSKOG BRODARSTVA." NAŠE MORE, vol. 46, br. 5-6, 1999, str. 159-168. https://hrcak.srce.hr/209495. Citirano 23.01.2020.
Chicago 17th Edition
Mencer, Ivan. "SEGMENTACIJA TRŽIŠTA-TEMELJ IZRADE STRATEGIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA MORSKOG BRODARSTVA." NAŠE MORE 46, br. 5-6 (1999): 159-168. https://hrcak.srce.hr/209495
Harvard
Mencer, I. (1999). 'SEGMENTACIJA TRŽIŠTA-TEMELJ IZRADE STRATEGIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA MORSKOG BRODARSTVA', NAŠE MORE, 46(5-6), str. 159-168. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/209495 (Datum pristupa: 23.01.2020.)
Vancouver
Mencer I. SEGMENTACIJA TRŽIŠTA-TEMELJ IZRADE STRATEGIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA MORSKOG BRODARSTVA. NAŠE MORE [Internet]. 1999 [pristupljeno 23.01.2020.];46(5-6):159-168. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/209495
IEEE
I. Mencer, "SEGMENTACIJA TRŽIŠTA-TEMELJ IZRADE STRATEGIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA MORSKOG BRODARSTVA", NAŠE MORE, vol.46, br. 5-6, str. 159-168, 1999. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/209495. [Citirano: 23.01.2020.]

Sažetak
Izučavanje tržišta morskog brodarstva potrebno je zbog njegove kompleksnosti i dinamičnosti. To se tržište dijeli na tržišta linijskog, slobodnog i tankerskog brodarstva. Ta se tržišta međusobno razlikuju prema vremenskoj dinamici održavanja plovidbenih pravaca, vrstama dobara s obzirom na količinu jediničnih tereta, kemijskim svojstvima i načinu oblikovanja Jediničnih tereta, zatim vrstama i veličini jediničnih prijevoznih kapaciteta i organizaciji poslovanja, odnosno obliku poslovnog djelovanja na tržištu. Karakteristike morskog brodarstva su: tradicionalizam, integralnost, internacionalnost, heterogenost, tržišni oblici, protekcionizam, tehnički progres, međunarodne ekonomske integracije i konjunkurne oscilacije. Proučavanje nabrojenih karakteristika omogućuje pretpostavljanje utjecaja na poslovne odluke brodara. Odnosno, poznavanje karakteristika tržišta morskog brodarstva znatno pridonosi izradi svrsishodne strategije pojedinog brodara.

Ključne riječi
tipologija tržišta; tržište morskog brodarstva

Hrčak ID: 209495

URI
https://hrcak.srce.hr/209495

Posjeta: 88 *