Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

MARKETING HRVATSKOG MORSKOG BRODARSTVA

Ivan Frančišković ; Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 15.326 Kb

str. 49-54

preuzimanja: 182

citiraj


Sažetak

Oko tri četvrtine svjetske trgovine odvija se morem. Iz te neprijeporne činjenice proizlazi i važnost morskog brodarstva kao specifične djelatnosti koja se bavi pomorskim prijevozima tereta i putnika. I za Republiku Hrvatsku kao izrazitu pomorsku zemlju morsko brodarstvo već ima izuzetno veliku važnost. Unutar poslovne politike hrvatskih brodara, osim kadrovske, financijske i razvojne (pot)politike, trižišna politika
ili marketing, generator je razvoja i čimbenik optimalnog funkcioniranja hrvatskog pomorstva i gospodarstva, ali i jedan od najvažnijih čimbenika uključivanja Hrvatske u međunarodnu podjelu rada. U ovom su članku sustavno i jezgrovita obrađene ove temarske jedinice: najvažnije značajke koncepcije marketinga hrvatskog morskog brodarstva, istraživanje trižišta i marketing informacije u hrvatskom morskom brodarstvu te najvažnije funkcije marketinga u morskom brodarstvu.

Ključne riječi

Hrčak ID:

209702

URI

https://hrcak.srce.hr/209702

Datum izdavanja:

7.6.1995.

Posjeta: 442 *