hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

POMORSKI MARKETING - ČINITELJ TRŽIŠNE VALORIZACIJE U POMORSKOJ ORIJENTACIJI REPUBLIKE HRVATSKE

Ivan Nemarnik ; Ekonomski fakultet Rijeka

Puni tekst: hrvatski, pdf (15 MB) str. 223-228 preuzimanja: 15* citiraj
APA 6th Edition
Nemarnik, I. (1994). POMORSKI MARKETING - ČINITELJ TRŽIŠNE VALORIZACIJE U POMORSKOJ ORIJENTACIJI REPUBLIKE HRVATSKE. NAŠE MORE, 41 (5-6), 223-228. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/209761
MLA 8th Edition
Nemarnik, Ivan. "POMORSKI MARKETING - ČINITELJ TRŽIŠNE VALORIZACIJE U POMORSKOJ ORIJENTACIJI REPUBLIKE HRVATSKE." NAŠE MORE, vol. 41, br. 5-6, 1994, str. 223-228. https://hrcak.srce.hr/209761. Citirano 12.12.2019.
Chicago 17th Edition
Nemarnik, Ivan. "POMORSKI MARKETING - ČINITELJ TRŽIŠNE VALORIZACIJE U POMORSKOJ ORIJENTACIJI REPUBLIKE HRVATSKE." NAŠE MORE 41, br. 5-6 (1994): 223-228. https://hrcak.srce.hr/209761
Harvard
Nemarnik, I. (1994). 'POMORSKI MARKETING - ČINITELJ TRŽIŠNE VALORIZACIJE U POMORSKOJ ORIJENTACIJI REPUBLIKE HRVATSKE', NAŠE MORE, 41(5-6), str. 223-228. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/209761 (Datum pristupa: 12.12.2019.)
Vancouver
Nemarnik I. POMORSKI MARKETING - ČINITELJ TRŽIŠNE VALORIZACIJE U POMORSKOJ ORIJENTACIJI REPUBLIKE HRVATSKE. NAŠE MORE [Internet]. 1994 [pristupljeno 12.12.2019.];41(5-6):223-228. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/209761
IEEE
I. Nemarnik, "POMORSKI MARKETING - ČINITELJ TRŽIŠNE VALORIZACIJE U POMORSKOJ ORIJENTACIJI REPUBLIKE HRVATSKE", NAŠE MORE, vol.41, br. 5-6, str. 223-228, 1994. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/209761. [Citirano: 12.12.2019.]

Sažetak
U Hrvatskoj pomorska orijentacija treba imati obilježje djelotvorne valorizacije njezina povoljnog prometnog položaja s istaknutim mjestom europske raskrsnice putova koje uspostavlja pomorski prijevoz roba i putnika. Golemi potencijal i apsorbcijska moć svjetskoga transportnog tržišta izvorište je velikih mogućnosti za razvoj pomorskog i s njima vezanoga kopnenog prijevoznoga gospodarstva u našoj zemlji. Za optimalno iskorištenje tih mogućnosti
preduvjet je primjena koncepcije integriranoga pomorskog marketinga. Heterogena je struktura pomorskog tržišta, s posebnostima njegovih dijelova i tipova. Uspješan nastup prometnih poduzeća na njima zahtijeva koordinaciju glavnih tržišnih funkcija s pomorskim marketingom u Hrvatskoj.

Hrčak ID: 209761

URI
https://hrcak.srce.hr/209761

Posjeta: 26 *