Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

POMORSKI MARKETING - ČINITELJ TRŽIŠNE VALORIZACIJE U POMORSKOJ ORIJENTACIJI REPUBLIKE HRVATSKE

Ivan Nemarnik ; Ekonomski fakultet Rijeka


Puni tekst: hrvatski pdf 15.502 Kb

str. 223-228

preuzimanja: 147

citiraj


Sažetak

U Hrvatskoj pomorska orijentacija treba imati obilježje djelotvorne valorizacije njezina povoljnog prometnog položaja s istaknutim mjestom europske raskrsnice putova koje uspostavlja pomorski prijevoz roba i putnika. Golemi potencijal i apsorbcijska moć svjetskoga transportnog tržišta izvorište je velikih mogućnosti za razvoj pomorskog i s njima vezanoga kopnenog prijevoznoga gospodarstva u našoj zemlji. Za optimalno iskorištenje tih mogućnosti
preduvjet je primjena koncepcije integriranoga pomorskog marketinga. Heterogena je struktura pomorskog tržišta, s posebnostima njegovih dijelova i tipova. Uspješan nastup prometnih poduzeća na njima zahtijeva koordinaciju glavnih tržišnih funkcija s pomorskim marketingom u Hrvatskoj.

Ključne riječi

Hrčak ID:

209761

URI

https://hrcak.srce.hr/209761

Datum izdavanja:

28.12.1994.

Posjeta: 368 *