Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Psihosocijalni aspekti obrazovanja pomoraca

Dragoljub Arnautović


Puni tekst: hrvatski pdf 7.815 Kb

str. 201-204

preuzimanja: 185

citiraj


Sažetak

U okviru saopćenja raspravlja se o dvije dimenzije psihosocijalnih aspekata obrazovanja pomoraca: prvo, o psihosocijalnim karakteristikama brodske sredine koje determiniraju ovu vrstu edukacije, i drugo, o najrelevantnijim sadržajima ovog obrazovanja. U razradi prve dimenzi je polazi se od specifičnosti brodske sredine, a posebno njenih socijalnih i mentalno-higijenskih u vjeta. Pri tom se i stiču istračivački
rezultati autora koji su se bavili ovom problematikom a posebno D. Binghorsta (1982), Bohma (1982) i G. Bronevickog (1977), te vlastitih istraživanja. U drugom dijelu saopćenja, u okviru relevantnih sadržaja psihosocijalne edukacije, ističe se nekoliko koncepata: A. I. Willsona (1932), Fakulteta za pomorstvo i saobraćaj u Rijeci (1979), te koncept H. Bohma (1982), na kome se autor najviše zadržava. Na osnovi ovih koncepata te iskustava ovog vida edukacija nekih većih RM i posebno JRM - autor nudi svoj koncept najrelevantnijih sadržaja psihosocijalne
adukacije studenata visokih pomorskih škola (fakulteta).

Ključne riječi

Hrčak ID:

210387

URI

https://hrcak.srce.hr/210387

Datum izdavanja:

6.11.1984.

Posjeta: 417 *