hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Odgajanje opažanjem: neke specifičnosti odnoga prema Montessori pedagogiji

Jadranka Garmaz ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Frano Tomašević

Puni tekst: hrvatski, pdf (205 KB) str. 443-464 preuzimanja: 242* citiraj
APA 6th Edition
Garmaz, J. i Tomašević, F. (2018). Odgajanje opažanjem: neke specifičnosti odnoga prema Montessori pedagogiji. Služba Božja, 58 (4), 443-464. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/212681
MLA 8th Edition
Garmaz, Jadranka i Frano Tomašević. "Odgajanje opažanjem: neke specifičnosti odnoga prema Montessori pedagogiji." Služba Božja, vol. 58, br. 4, 2018, str. 443-464. https://hrcak.srce.hr/212681. Citirano 17.02.2020.
Chicago 17th Edition
Garmaz, Jadranka i Frano Tomašević. "Odgajanje opažanjem: neke specifičnosti odnoga prema Montessori pedagogiji." Služba Božja 58, br. 4 (2018): 443-464. https://hrcak.srce.hr/212681
Harvard
Garmaz, J., i Tomašević, F. (2018). 'Odgajanje opažanjem: neke specifičnosti odnoga prema Montessori pedagogiji', Služba Božja, 58(4), str. 443-464. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/212681 (Datum pristupa: 17.02.2020.)
Vancouver
Garmaz J, Tomašević F. Odgajanje opažanjem: neke specifičnosti odnoga prema Montessori pedagogiji. Služba Božja [Internet]. 2018 [pristupljeno 17.02.2020.];58(4):443-464. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/212681
IEEE
J. Garmaz i F. Tomašević, "Odgajanje opažanjem: neke specifičnosti odnoga prema Montessori pedagogiji", Služba Božja, vol.58, br. 4, str. 443-464, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/212681. [Citirano: 17.02.2020.]

Sažetak
Specifična slika djeteta u Montessori pedagogiji utječe na značajke Montessori odgojitelja, njegovu osobnu i stručnu pripremu te njegovu unutarnju pripremu. U ovom se radu analiziraju specifičnosti navedene pedagogije glede djeteta, odgojitelja i pripremljene okoline. Montessori pedagogija računa s periodima ili razdobljima posebne osjetljivosti kod djece i pridaje im veliku razvojnu i odgojnu važnost, a da bi dijete uspješno prošlo svaki od perioda, potrebno je da odrasli slijede i odgovaraju na potrebe djeteta. Na kraju rada istaknut ćemo glavne specifičnosti razvoja i poimanja djeteta prema ovoj pedagogiji.

Ključne riječi
Montessori odgojitelj; prostor i pribor; dijete; Montessori pedagogija;

Hrčak ID: 212681

URI
https://hrcak.srce.hr/212681

[engleski]

Posjeta: 473 *