Uloga potrošačeva povjerenja, kvalitete usluge i dimenzija vrijednosti pri
određivanju zadovoljstva i lojalnosti: empirijsko istraživanje mobilne telekomunikacijske industrije u Pakistanu
APA 6th Edition Aslam, W., Arif, I., Farhat, K. & Khursheed, M. (2018). The Role of Customer Trust, Service Quality and Value Dimensions in Determining Satisfaction and Loyalty: An Empirical Study of Mobile
Telecommunication Industry in Pakistan. Market-Tržište, 30 (2), 177-194. https://doi.org/10.22598/mt/2018.30.2.177
MLA 8th Edition Aslam, Wajeeha, et al. "The Role of Customer Trust, Service Quality and Value Dimensions in Determining Satisfaction and Loyalty: An Empirical Study of Mobile
Telecommunication Industry in Pakistan." Market-Tržište, vol. 30, no. 2, 2018, pp. 177-194. https://doi.org/10.22598/mt/2018.30.2.177. Accessed 5 Mar. 2021.
Chicago 17th Edition Aslam, Wajeeha, Imtiaz Arif, Kashif Farhat and Marium Khursheed. "The Role of Customer Trust, Service Quality and Value Dimensions in Determining Satisfaction and Loyalty: An Empirical Study of Mobile
Telecommunication Industry in Pakistan." Market-Tržište 30, no. 2 (2018): 177-194. https://doi.org/10.22598/mt/2018.30.2.177
Harvard Aslam, W., et al. (2018). 'The Role of Customer Trust, Service Quality and Value Dimensions in Determining Satisfaction and Loyalty: An Empirical Study of Mobile
Telecommunication Industry in Pakistan', Market-Tržište, 30(2), pp. 177-194. https://doi.org/10.22598/mt/2018.30.2.177
Vancouver Aslam W, Arif I, Farhat K, Khursheed M. The Role of Customer Trust, Service Quality and Value Dimensions in Determining Satisfaction and Loyalty: An Empirical Study of Mobile
Telecommunication Industry in Pakistan. Market-Tržište [Internet]. 2018 [cited 2021 March 05];30(2):177-194. https://doi.org/10.22598/mt/2018.30.2.177
IEEE W. Aslam, I. Arif, K. Farhat and M. Khursheed, "The Role of Customer Trust, Service Quality and Value Dimensions in Determining Satisfaction and Loyalty: An Empirical Study of Mobile
Telecommunication Industry in Pakistan", Market-Tržište, vol.30, no. 2, pp. 177-194, 2018. [Online]. https://doi.org/10.22598/mt/2018.30.2.177
Abstracts Svrha – Primarna je svrha ovoga istraživanja ispitati i istražiti čimbenike koji utječu na zadovoljstvo i lojalnost potrošača telekomunikacijskim uslugama jer se oni smatraju glavnim komponentama za osiguranje učinkovitosti i rasta u industriji usluga.
Metodološki pristup – Prikupljeni su podatci od 406 ispitanika putem prilagođenog upitnika. Statističke tehnike: analiza pouzdanosti, eksploratorna faktorska analiza (EFA), konfirmatorna faktorska analiza (CFA) i SEM Path analiza korištene su radi testiranja hipoteza.
Rezultati i implikacije – Rezultati istraživanja pokazali su da povjerenje i zadovoljstvo imaju značajan utjecaj na lojalnost potrošača, a zadovoljstvo snažnu poziciju. Povjerenje i kvaliteta usluge imaju značajan utjecaj na zadovoljstvo potrošača. Isto tako, kad je u pitanju konstrukt percipirane vrijednosti, emocionalna vrijednost i novčana vrijednost značajno su povezane sa zadovoljstvom potrošača. Prema TRA-u, to pokazuje da pozitivan stav potrošača vodi prema snažnoj namjeri ispunjavanja njegova uvjerenja.
Ograničenja – Uzorak istraživanja može biti jedno od ograničenja. U budućnosti se može provesti međukulturalna usporedba kako bi se vidjele razlike između kultura. Usporedba razvijenih i nedovoljno razvijenih zemalja isto tako može pružiti holističke rezultate.
Doprinos – Istraživanje je usmjereno na razmatranje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na temelju percipiranih odrednica vrijednosti, povjerenja i kvalitete usluge.