hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PERCEPCIJA VAŽNOSTI IZVORNOSTI (TRADICIJE) KOD TURISTA I LOKALNOG STANOVNIŠTVA U DUBROVAČKOM PRIMORJU

Ana Portolan ; Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Sveučilište u Dubrovniku
Klara Vojvodić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2945-4930 ; Referentica prodaje i marketinga Pervanovo d.o.o. za nekretnine i turizam Dubrovnik

Puni tekst: hrvatski, pdf (529 KB) str. 439-450 preuzimanja: 48* citiraj
APA 6th Edition
Portolan, A. i Vojvodić, K. (2018). PERCEPCIJA VAŽNOSTI IZVORNOSTI (TRADICIJE) KOD TURISTA I LOKALNOG STANOVNIŠTVA U DUBROVAČKOM PRIMORJU. Ekonomska misao i praksa, (2), 439-450. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/213290
MLA 8th Edition
Portolan, Ana i Klara Vojvodić. "PERCEPCIJA VAŽNOSTI IZVORNOSTI (TRADICIJE) KOD TURISTA I LOKALNOG STANOVNIŠTVA U DUBROVAČKOM PRIMORJU." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2018, str. 439-450. https://hrcak.srce.hr/213290. Citirano 24.06.2019.
Chicago 17th Edition
Portolan, Ana i Klara Vojvodić. "PERCEPCIJA VAŽNOSTI IZVORNOSTI (TRADICIJE) KOD TURISTA I LOKALNOG STANOVNIŠTVA U DUBROVAČKOM PRIMORJU." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2018): 439-450. https://hrcak.srce.hr/213290
Harvard
Portolan, A., i Vojvodić, K. (2018). 'PERCEPCIJA VAŽNOSTI IZVORNOSTI (TRADICIJE) KOD TURISTA I LOKALNOG STANOVNIŠTVA U DUBROVAČKOM PRIMORJU', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 439-450. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/213290 (Datum pristupa: 24.06.2019.)
Vancouver
Portolan A, Vojvodić K. PERCEPCIJA VAŽNOSTI IZVORNOSTI (TRADICIJE) KOD TURISTA I LOKALNOG STANOVNIŠTVA U DUBROVAČKOM PRIMORJU. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2018 [pristupljeno 24.06.2019.];(2):439-450. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/213290
IEEE
A. Portolan i K. Vojvodić, "PERCEPCIJA VAŽNOSTI IZVORNOSTI (TRADICIJE) KOD TURISTA I LOKALNOG STANOVNIŠTVA U DUBROVAČKOM PRIMORJU", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 439-450, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/213290. [Citirano: 24.06.2019.]

Sažetak
Lakoća protoka proizvoda i usluga na turističkom tržištu jedan je od rezultata procesa globalizacije koji je utjecao na porast važnosti izvornih (tradicionalnih proizvoda) i usluga kao ključnih elemenata diferencijacije i konkurentnosti. Cilj je rada dokazati postojanje nerazmjera između želja turista za upoznavanjem kulture, povijesti, enogastronomije i načina života lokalnog stanovništva konzumacijom izvornih (tradicionalnih) proizvoda i usluga te njihove zastupljenosti u turističkoj ponudi. U svrhu realizacije postavljenog cilja provedeno je istraživanje percepcije turista i lokalnog stanovništva metodom ispitivanja anketnim upitnikom na uzorku od 100 turista i 100 stanovnika Dubrovačkog primorja u razdoblju visoke sezone od lipnja do listopada. U analizi podataka koristili su se konfirmatorska faktorska analiza i neparametrijski Kruskal-Wallis test. Rezultati istraživanja upućuju na postojanje nerazmjera između želja turista za konzumacijom izvornih (tradicionalnih) proizvoda i usluga te njihove zastupljenosti u turističkoj ponudi. Veća zastupljenost izvornosti u turističkim proizvodima i uslugama Dubrovačkog primorja rezultirala bi boljom tržišnom prepoznatljivošću, lakšom diferencijacijom od konkurencije te održivim turističkim razvojem.

Ključne riječi
izvornost; tradicija; turističkih razvoj; Dubrovačko primorje

Hrčak ID: 213290

URI
https://hrcak.srce.hr/213290

Posjeta: 97 *