Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji

Katarina Zadnik ; Academy of Music, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 258 Kb

str. 5-16

preuzimanja: 155

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 258 Kb

str. 16-16

preuzimanja: 262

citiraj


Sažetak

Pedagoška praksa, koja ima dugačku tradiciju na odjelu za glazbenu pedagogiju na Akademiji za glazbu u Ljubljani, predstavlja temeljnu vezu između muzičkog obrazovanja na osnovnoj i visokošolskoj razini.Aktivna uključenost studenata u nastavu grupnog predmeta Nauk o glazbi predstavlja direktnu vezu sa pedagoškom praksom u osnovnoj glazbenoj školi i omogućava uvid u trenutačnu situaciju na obije razine obrazovanja.Studenti razvijaju kompetencije za nastavu predmeta Nauk o glazbi kroz predmete Specijalna glazbena didaktika i Pedagoška praksa na magistrskoj razini postdiplomskog studija.Analiza podatka, prikupljenih u periodu od 2012. do 2015. godine iz studentskih dnevnika i anketa, pokazala je da studenti sagledavaju i evaluiraju svoje kompetencije, stečene kroz oba predmeta, veoma važna za njihov budući profesionalni razvoj.Trogodišnje opservacije pokazale su potrebu za promjenama kurikuluma, kroskurikularnim povezivanjem sa individualnom instrumentalnom nastavom, te permanentnim obrazovanjem na području rada sa učenicima sa posebnim obrazovnim potreba.

Ključne riječi

budući glazbeni nastavnici; Glazbena pedagogija; magistarske studije; osnovno muzičko obrazovanje; studije

Hrčak ID:

213804

URI

https://hrcak.srce.hr/213804

Datum izdavanja:

29.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.019 *