Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Sport i mediji

Jelena Rodek ; Kineziološki fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 923 Kb

str. 108-121

preuzimanja: 3.266

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 923 Kb

str. 121-121

preuzimanja: 222

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga rada bila je analiza kompleksnog odnosa između sporta i medija, posebice tiskanih medija, radio-emisija i televizijskih emisija. Uz povijesnu genezu problema posebna pozornost bila je usmjerena na inscenacijske dimenzije medijskog sporta – emocionalizaciju i personalizaciju kao bitne oznake medijske dramaturgije. U zaključnom dijelu pobliže se elaboriralo društveno značenje novostvorenog sustava sport-mediji i naznačene su moguće promjene u odnosu između medija i stvarnosti koje sve više postaju i predmetom istraživanja suvremene sociologije sporta.

Ključne riječi

medijski sport; tiskani mediji; radio; televizija; insceniranje; medijska dramaturgija

Hrčak ID:

213809

URI

https://hrcak.srce.hr/213809

Datum izdavanja:

29.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.862 *