hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Početci i strategije marketinga tvornice Kaštel d. d. (1920. – 1945.)

Stella Fatović-Ferenčić
Silvija Brkić Midžić

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 211-222 preuzimanja: 88* citiraj
APA 6th Edition
Fatović-Ferenčić, S. i Brkić Midžić, S. (2018). Početci i strategije marketinga tvornice Kaštel d. d. (1920. – 1945.). Medicus, 27 (2 Sumamed), 211-222. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/214617
MLA 8th Edition
Fatović-Ferenčić, Stella i Silvija Brkić Midžić. "Početci i strategije marketinga tvornice Kaštel d. d. (1920. – 1945.)." Medicus, vol. 27, br. 2 Sumamed, 2018, str. 211-222. https://hrcak.srce.hr/214617. Citirano 14.12.2019.
Chicago 17th Edition
Fatović-Ferenčić, Stella i Silvija Brkić Midžić. "Početci i strategije marketinga tvornice Kaštel d. d. (1920. – 1945.)." Medicus 27, br. 2 Sumamed (2018): 211-222. https://hrcak.srce.hr/214617
Harvard
Fatović-Ferenčić, S., i Brkić Midžić, S. (2018). 'Početci i strategije marketinga tvornice Kaštel d. d. (1920. – 1945.)', Medicus, 27(2 Sumamed), str. 211-222. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/214617 (Datum pristupa: 14.12.2019.)
Vancouver
Fatović-Ferenčić S, Brkić Midžić S. Početci i strategije marketinga tvornice Kaštel d. d. (1920. – 1945.). Medicus [Internet]. 2018 [pristupljeno 14.12.2019.];27(2 Sumamed):211-222. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/214617
IEEE
S. Fatović-Ferenčić i S. Brkić Midžić, "Početci i strategije marketinga tvornice Kaštel d. d. (1920. – 1945.)", Medicus, vol.27, br. 2 Sumamed, str. 211-222, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/214617. [Citirano: 14.12.2019.]

Sažetak
Razvoj farmaceutske industrije prati specifičan tip oglašavanja koji se na našim prostorima sustavnije može pratiti nakon Prvoga svjetskog rata, tj. pojavnošću domaćih farmaceutskih tvrtka. U ovom radu prikazuju se rane strategije marketinga tvornice Kaštel d. d. osnovane 1920. godine te njezina ulaganja u vizualno oblikovanje, prezentaciju i prepoznatljivost lijekova na tržištu. Kaštel d. d. razvijao je raznolike marketinške strategije, od oglašavanja u relevantnim publikacijama, intenziviranja suradnje s liječnicima (posjeti i razmjena iskustava koja se objavljuju u stručnim časopisima), predstavljanja na izložbama i izdavanja vlastitog časopisa Medicusa do tiskanja brošura, letaka, razglednica, rokovnika itd. Naglašava se važnost ranog uključivanja profesionalnog dizajnera Pavla Gavranića u oblikovanje vizualnog identiteta proizvoda, čime je Kaštel d. d. pridonio promicanju i poticanju razvoja industrijskog dizajna na našim prostorima.

Ključne riječi
Kaštel d. d.; farmaceutska industrija; farmaceutski marketing; Pavao Gavranić; reklamni dizajn; 20. stoljeće; Hrvatska

Hrčak ID: 214617

URI
https://hrcak.srce.hr/214617

[engleski]

Posjeta: 124 *