Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.2754

Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o primjeni dramskog odgoja u nastavi

Zrinka Vukojević orcid id orcid.org/0000-0003-3322-947X ; University of Zagreb, Faculty of Teacher Education


Puni tekst: engleski pdf 211 Kb

str. 107-130

preuzimanja: 374

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 211 Kb

str. 107-130

preuzimanja: 339

citiraj


Sažetak

U radu su prikazani rezultati istraživanja kojem je cilj bio ispitati povezanost između osjećaja kompetentnosti budućih učitelja primarnog obrazovanja prema dramskom odgoju i njihovih mišljenja o važnosti i primjeni dramskog odgoja u nastavi. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=225 studenata. U istraživanju su sudjelovali studenti Učiteljskog fakulteta u Zagrebu (N=95) s odsjekom u Čakovcu (N=69) i Petrinji (N=26), kao i Filozofskog fakulteta u Splitu, učiteljski smjer (N=35). Rezultati istraživanja pokazuju da su studenti skloni dramskom odgoju, međutim samo 15 % ispitanika se smatra kompetentnima za primjenu dramskog odgoja u nastavi.

Ključne riječi

dramski odgoj; kompetencije; studenti primarnog obrazovanja.

Hrčak ID:

214282

URI

https://hrcak.srce.hr/214282

Datum izdavanja:

30.10.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.500 *