hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Manipulacija čitateljima – prikriveno oglašavanje u hrvatskim novinama

Jelena Jurišić ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Igor Kanižaj   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8807-3655 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ines Jokoš
Sebastijan Janeš
Jelena Jurić

Puni tekst: hrvatski, pdf (307 KB) str. 117-135 preuzimanja: 5.422* citiraj
APA 6th Edition
Jurišić, J., Kanižaj, I., Jokoš, I., Janeš, S. i Jurić, J. (2007). Manipulacija čitateljima – prikriveno oglašavanje u hrvatskim novinama. Politička misao, 44 (1), 117-135. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20150
MLA 8th Edition
Jurišić, Jelena, et al. "Manipulacija čitateljima – prikriveno oglašavanje u hrvatskim novinama." Politička misao, vol. 44, br. 1, 2007, str. 117-135. https://hrcak.srce.hr/20150. Citirano 11.12.2019.
Chicago 17th Edition
Jurišić, Jelena, Igor Kanižaj, Ines Jokoš, Sebastijan Janeš i Jelena Jurić. "Manipulacija čitateljima – prikriveno oglašavanje u hrvatskim novinama." Politička misao 44, br. 1 (2007): 117-135. https://hrcak.srce.hr/20150
Harvard
Jurišić, J., et al. (2007). 'Manipulacija čitateljima – prikriveno oglašavanje u hrvatskim novinama', Politička misao, 44(1), str. 117-135. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20150 (Datum pristupa: 11.12.2019.)
Vancouver
Jurišić J, Kanižaj I, Jokoš I, Janeš S, Jurić J. Manipulacija čitateljima – prikriveno oglašavanje u hrvatskim novinama. Politička misao [Internet]. 2007 [pristupljeno 11.12.2019.];44(1):117-135. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20150
IEEE
J. Jurišić, I. Kanižaj, I. Jokoš, S. Janeš i J. Jurić, "Manipulacija čitateljima – prikriveno oglašavanje u hrvatskim novinama", Politička misao, vol.44, br. 1, str. 117-135, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20150. [Citirano: 11.12.2019.]

Sažetak
Posljedica dinamičnosti medijskoga tržišta jest porast utjecaja
oglašivača što se, između ostalog, manifestira u prikrivenom oglašavanju.
Dok veći dio građana ne prepoznaje osnovne karakteristike
oglasa koji se prikazuju kao novinarski tekstovi, i u Hrvatskoj prikriveno oglašavanje sve više postaje dijelom medijskih sadržaja. Posrijedi je manipulacija čitateljima za koju pretpostavljamo da može
imati znatne posljedice i utjecati na povjerenje građana u medije. Nakon usporedne analize klasičnoga oglašavanja i prikrivenoga oglašavanja u radu donosimo rezultate istraživanja primjenom znanstvene metode analize sadržaja dviju najutjecajnijih hrvatskih dnevnih novina, u kojima je u prosincu 2006. godine otkriveno 327 tekstova s elementima prikrivenoga oglašavanja.

Ključne riječi
prikriveno oglašavanje; mediji; dnevne novine; manipulacija

Hrčak ID: 20150

URI
https://hrcak.srce.hr/20150

[engleski]

Posjeta: 8.108 *