Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Strategija kao odgovor na krizu

Zoran Tomić ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Zdeslav Milas ; Visoka poslovna škola, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 212 Kb

str. 137-149

preuzimanja: 9.712

citiraj


Sažetak

Krize danas pogađaju gospodarske subjekte, političke i državne
institucije, kao i različite druge organizacije, ali i čovjeka kao osobu.
Autori u radu analiziraju vrste i uzroke krize, te strategije kao odgovor na krizu. Neke krize uzrokuju velike i nepopravljive štete, a iz nekih se može izići s boljim kredibilitetom (kriza kao pogodnost).
Zbog velike važnosti kriza, danas se u suvremenom menadžmentu
pridaje velika pozornost kriznom komuniciranju. Krize imaju, ili bi
trebale imati, strateško mjesto u životu organizacija. Kriza i krizna
komunikacija mogu se razumjeti kroz uporabu strategija kao odgovor
na krizu.

Ključne riječi

strategija; kriza; vrste krize; uzroci krize; krizno komuniciranje; odnosi s javnošću; menadžment; javnost

Hrčak ID:

20151

URI

https://hrcak.srce.hr/20151

Datum izdavanja:

20.6.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 13.324 *