hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058

Percepcije studenata o važnosti upotrebe Facebooka za akademske svrhe

Nina Đurica   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3279-3485 ; Belgrade Business School – Higher Education Institution for Applied Studies
Dragan Soleša ; University Business Academy, Faculty of Economics and Engineering Management
Vladimir Šimović   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2088-0557 ; University North
Maja Đurica ; Belgrade Business School – Higher Education Institution for Applied Studies

Puni tekst: hrvatski, pdf (509 KB) str. 1059-1087 preuzimanja: 244* citiraj
APA 6th Edition
Đurica, N., Soleša, D., Šimović, V. i Đurica, M. (2018). Percepcije studenata o važnosti upotrebe Facebooka za akademske svrhe. Croatian Journal of Education, 20 (4), 1059-1087. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058
MLA 8th Edition
Đurica, Nina, et al. "Percepcije studenata o važnosti upotrebe Facebooka za akademske svrhe." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. 4, 2018, str. 1059-1087. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Đurica, Nina, Dragan Soleša, Vladimir Šimović i Maja Đurica. "Percepcije studenata o važnosti upotrebe Facebooka za akademske svrhe." Croatian Journal of Education 20, br. 4 (2018): 1059-1087. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058
Harvard
Đurica, N., et al. (2018). 'Percepcije studenata o važnosti upotrebe Facebooka za akademske svrhe', Croatian Journal of Education, 20(4), str. 1059-1087. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058
Vancouver
Đurica N, Soleša D, Šimović V, Đurica M. Percepcije studenata o važnosti upotrebe Facebooka za akademske svrhe. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.10.2020.];20(4):1059-1087. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058
IEEE
N. Đurica, D. Soleša, V. Šimović i M. Đurica, "Percepcije studenata o važnosti upotrebe Facebooka za akademske svrhe", Croatian Journal of Education, vol.20, br. 4, str. 1059-1087, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058
Puni tekst: engleski, pdf (509 KB) str. 1059-1087 preuzimanja: 185* citiraj
APA 6th Edition
Đurica, N., Soleša, D., Šimović, V. i Đurica, M. (2018). Students’ Perception of the Importance of Using Facebook for Academic Purposes. Croatian Journal of Education, 20 (4), 1059-1087. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058
MLA 8th Edition
Đurica, Nina, et al. "Students’ Perception of the Importance of Using Facebook for Academic Purposes." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. 4, 2018, str. 1059-1087. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Đurica, Nina, Dragan Soleša, Vladimir Šimović i Maja Đurica. "Students’ Perception of the Importance of Using Facebook for Academic Purposes." Croatian Journal of Education 20, br. 4 (2018): 1059-1087. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058
Harvard
Đurica, N., et al. (2018). 'Students’ Perception of the Importance of Using Facebook for Academic Purposes', Croatian Journal of Education, 20(4), str. 1059-1087. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058
Vancouver
Đurica N, Soleša D, Šimović V, Đurica M. Students’ Perception of the Importance of Using Facebook for Academic Purposes. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.10.2020.];20(4):1059-1087. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058
IEEE
N. Đurica, D. Soleša, V. Šimović i M. Đurica, "Students’ Perception of the Importance of Using Facebook for Academic Purposes", Croatian Journal of Education, vol.20, br. 4, str. 1059-1087, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058

Sažetak
Facebook, kao najpopularnija društvena mreža, pronašla je veliku primjenu među studentima koji se njom, osim za zabavu i komunikaciju, koriste i za razmjenu relevantnih informacija o svojim studijima. Facebook je najčešće upotrebljavana društvena mreža među studentskom populacijom. Cilj ovog istraživanja jest ispitati ključne čimbenike koji motiviraju studente da se koriste Facebookom, utvrditi razloge upotrebe Facebooka i potencijal za njegovu upotrebu u akademske svrhe. Osnovni istraživački instrument strukturirani je upitnik. U rujnu 2016. godine intervjuirano je 159 studenata svih godina preddiplomskih i diplomskih studija. U analizi dobivenih podataka koristile su se sljedeće metode: t-test, koeficijent korelacije i analiza faktorske potvrde. Rezultati pokazuju da se studenti uglavnom koriste Facebookom za društvene svrhe. Što se tiče upotrebe u obrazovne svrhe, Facebook je najvrednija platforma za dijeljenje materijala i informacija s predavanja, komunikaciju s kolegama i stvaranje akademskih skupina. Posljednjih godina sve veća popularnost društvenih mreža među studentima ima potencijal da postane važan izvor podrške obrazovnoj komunikaciji i suradnji s fakultetom.

Ključne riječi
društvene mreže; Facebook; obrazovna upotreba; student; visoko obrazovanje.

Hrčak ID: 216630

URI
https://hrcak.srce.hr/216630

[engleski]

Posjeta: 752 *