hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper
https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099

Mišljenja studenata predškolskog odgoja o tehnološkom obrazovanju u predškolskim ustanovama

Darjo Zuljan ; University of Primorska, Faculty of Education

Fulltext: croatian, pdf (268 KB) pages 1115-1147 downloads: 106* cite
APA 6th Edition
Zuljan, D. (2018). Mišljenja studenata predškolskog odgoja o tehnološkom obrazovanju u predškolskim ustanovama. Croatian Journal of Education, 20 (4), 1115-1147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099
MLA 8th Edition
Zuljan, Darjo. "Mišljenja studenata predškolskog odgoja o tehnološkom obrazovanju u predškolskim ustanovama." Croatian Journal of Education, vol. 20, no. 4, 2018, pp. 1115-1147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099. Accessed 26 Nov. 2020.
Chicago 17th Edition
Zuljan, Darjo. "Mišljenja studenata predškolskog odgoja o tehnološkom obrazovanju u predškolskim ustanovama." Croatian Journal of Education 20, no. 4 (2018): 1115-1147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099
Harvard
Zuljan, D. (2018). 'Mišljenja studenata predškolskog odgoja o tehnološkom obrazovanju u predškolskim ustanovama', Croatian Journal of Education, 20(4), pp. 1115-1147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099
Vancouver
Zuljan D. Mišljenja studenata predškolskog odgoja o tehnološkom obrazovanju u predškolskim ustanovama. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [cited 2020 November 26];20(4):1115-1147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099
IEEE
D. Zuljan, "Mišljenja studenata predškolskog odgoja o tehnološkom obrazovanju u predškolskim ustanovama", Croatian Journal of Education, vol.20, no. 4, pp. 1115-1147, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099
Fulltext: english, pdf (268 KB) pages 1115-1147 downloads: 76* cite
APA 6th Edition
Zuljan, D. (2018). Pre-service Preschool Teachers’ Opinions on Technology Education in Kindergarten. Croatian Journal of Education, 20 (4), 1115-1147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099
MLA 8th Edition
Zuljan, Darjo. "Pre-service Preschool Teachers’ Opinions on Technology Education in Kindergarten." Croatian Journal of Education, vol. 20, no. 4, 2018, pp. 1115-1147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099. Accessed 26 Nov. 2020.
Chicago 17th Edition
Zuljan, Darjo. "Pre-service Preschool Teachers’ Opinions on Technology Education in Kindergarten." Croatian Journal of Education 20, no. 4 (2018): 1115-1147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099
Harvard
Zuljan, D. (2018). 'Pre-service Preschool Teachers’ Opinions on Technology Education in Kindergarten', Croatian Journal of Education, 20(4), pp. 1115-1147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099
Vancouver
Zuljan D. Pre-service Preschool Teachers’ Opinions on Technology Education in Kindergarten. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [cited 2020 November 26];20(4):1115-1147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099
IEEE
D. Zuljan, "Pre-service Preschool Teachers’ Opinions on Technology Education in Kindergarten", Croatian Journal of Education, vol.20, no. 4, pp. 1115-1147, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099

Abstracts
Život u društvu u kojemu tehnologija zauzima važno mjesto zahtijeva duboko i kritičko razumijevanje tehnologije i njezina utjecaja na svakog pojedinca, okolinu i društvo. Postizanje tehnološke pismenosti postao je imperativ nacionalnih politika; stoga je uloga obrazovanja, uz adekvatno osposobljavanje učitelja, iznomno važna. Posljednjih godina istraživanja u području tehnološkog obrazovanja uključuju i istraživanja vezana uz predškolski odgoj i obrazovanje, ali poučavanje tehnologije u predškolskim ustanovama još se uvijek nedovoljno istražuje. Istraživanje je usmjereno na tehnološku pismenost studenata programa predškolskog odgoja. Većina studenata smatra da su tehnologija, tehnološko obrazovanje i znanje iznimno važni za odgojitelje, iako svoje sposobnosti u navedenom području ocjenjuju niskima. Izvanredni studenti, za razliku od redovnih, pokazuju veću tehnološku pismenost i daju veću važnost utjecaju svakodnevnog tehnološkog okruženja na živote pojedinaca, potrebi za tehnološkim znanjem u životu modernog čovjeka, važnosti tehnološkog obrazovanja u predškolskim ustanovama, važnosti tehnološkog znanja za kvalitetan profesionalni rad odgojitelja, važnosti tehnološkog obrazovanja tijekom studija i svojim kompetencijama u području tehnologije.

Keywords
izvanredni studenti; redovni studenti; tehnološka pismenost.

Hrčak ID: 216636

URI
https://hrcak.srce.hr/216636

[english]

Visits: 323 *