Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3099

Mišljenja studenata predškolskog odgoja o tehnološkom obrazovanju u predškolskim ustanovama

Darjo Zuljan orcid id orcid.org/0000-0003-2374-4515 ; University of Primorska, Faculty of Education


Puni tekst: engleski pdf 268 Kb

str. 1115-1147

preuzimanja: 244

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 268 Kb

str. 1115-1147

preuzimanja: 225

citiraj


Sažetak

Život u društvu u kojemu tehnologija zauzima važno mjesto zahtijeva duboko i kritičko razumijevanje tehnologije i njezina utjecaja na svakog pojedinca, okolinu i društvo. Postizanje tehnološke pismenosti postao je imperativ nacionalnih politika; stoga je uloga obrazovanja, uz adekvatno osposobljavanje učitelja, iznomno važna. Posljednjih godina istraživanja u području tehnološkog obrazovanja uključuju i istraživanja vezana uz predškolski odgoj i obrazovanje, ali poučavanje tehnologije u predškolskim ustanovama još se uvijek nedovoljno istražuje. Istraživanje je usmjereno na tehnološku pismenost studenata programa predškolskog odgoja. Većina studenata smatra da su tehnologija, tehnološko obrazovanje i znanje iznimno važni za odgojitelje, iako svoje sposobnosti u navedenom području ocjenjuju niskima. Izvanredni studenti, za razliku od redovnih, pokazuju veću tehnološku pismenost i daju veću važnost utjecaju svakodnevnog tehnološkog okruženja na živote pojedinaca, potrebi za tehnološkim znanjem u životu modernog čovjeka, važnosti tehnološkog obrazovanja u predškolskim ustanovama, važnosti tehnološkog znanja za kvalitetan profesionalni rad odgojitelja, važnosti tehnološkog obrazovanja tijekom studija i svojim kompetencijama u području tehnologije.

Ključne riječi

izvanredni studenti; redovni studenti; tehnološka pismenost.

Hrčak ID:

216636

URI

https://hrcak.srce.hr/216636

Datum izdavanja:

28.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.251 *