hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija

Antoaneta Radočaj-Jerković ; Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Tihana Škojo ; Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Majda Milinović ; Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (445 KB) str. 311-329 preuzimanja: 153* citiraj
APA 6th Edition
Radočaj-Jerković, A., Škojo, T. i Milinović, M. (2018). Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija. Školski vjesnik, 67 (2), 311-329. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/216730
MLA 8th Edition
Radočaj-Jerković, Antoaneta, et al. "Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija." Školski vjesnik, vol. 67, br. 2, 2018, str. 311-329. https://hrcak.srce.hr/216730. Citirano 18.09.2021.
Chicago 17th Edition
Radočaj-Jerković, Antoaneta, Tihana Škojo i Majda Milinović. "Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija." Školski vjesnik 67, br. 2 (2018): 311-329. https://hrcak.srce.hr/216730
Harvard
Radočaj-Jerković, A., Škojo, T., i Milinović, M. (2018). 'Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija', Školski vjesnik, 67(2), str. 311-329. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/216730 (Datum pristupa: 18.09.2021.)
Vancouver
Radočaj-Jerković A, Škojo T, Milinović M. Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [pristupljeno 18.09.2021.];67(2):311-329. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216730
IEEE
A. Radočaj-Jerković, T. Škojo i M. Milinović, "Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija", Školski vjesnik, vol.67, br. 2, str. 311-329, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216730. [Citirano: 18.09.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (445 KB) str. 330-330 preuzimanja: 558* citiraj
APA 6th Edition
Radočaj-Jerković, A., Škojo, T. i Milinović, M. (2018). Choir Singing as a Form on Informal Teaching and Its Influence on Forming Children’s Musical Preferences. Školski vjesnik, 67 (2), 330-330. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/216730
MLA 8th Edition
Radočaj-Jerković, Antoaneta, et al. "Choir Singing as a Form on Informal Teaching and Its Influence on Forming Children’s Musical Preferences." Školski vjesnik, vol. 67, br. 2, 2018, str. 330-330. https://hrcak.srce.hr/216730. Citirano 18.09.2021.
Chicago 17th Edition
Radočaj-Jerković, Antoaneta, Tihana Škojo i Majda Milinović. "Choir Singing as a Form on Informal Teaching and Its Influence on Forming Children’s Musical Preferences." Školski vjesnik 67, br. 2 (2018): 330-330. https://hrcak.srce.hr/216730
Harvard
Radočaj-Jerković, A., Škojo, T., i Milinović, M. (2018). 'Choir Singing as a Form on Informal Teaching and Its Influence on Forming Children’s Musical Preferences', Školski vjesnik, 67(2), str. 330-330. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/216730 (Datum pristupa: 18.09.2021.)
Vancouver
Radočaj-Jerković A, Škojo T, Milinović M. Choir Singing as a Form on Informal Teaching and Its Influence on Forming Children’s Musical Preferences. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [pristupljeno 18.09.2021.];67(2):330-330. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216730
IEEE
A. Radočaj-Jerković, T. Škojo i M. Milinović, "Choir Singing as a Form on Informal Teaching and Its Influence on Forming Children’s Musical Preferences", Školski vjesnik, vol.67, br. 2, str. 330-330, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216730. [Citirano: 18.09.2021.]

Sažetak
U desetogodišnjoj primjeni otvorenog modela u nastavi je Glazbene kulture u primarnom obrazovanju, osim slušanja glazbe i usvajanja muzikoloških sadržaja, pjevanje utvrđeno kao najčešća izabrana aktivnost. Zanimanje za tu aktivnost u nižim razredima nadovezuje se na sustavno i kvalitetno provođenje pjevanja u predškolskim ustanovama i u aktivnosti zborskog pjevanja. Organizirane su aktivnosti zborskog pjevanja, kao dio neformalnog učenja glazbe, zbog brojnih pozitivnih karakteristika najprisutniji oblik izvannastavnog stjecanja glazbenog znanja i razvoja glazbenih sposobnosti kod djece predškolskog uzrasta i učenika. U aktivnostima zborskog pjevanja glazbenim se i pjevačkim razvojem učenika sustavno djeluje na razvoj njihovih glazbenih preferencija te se utječe na formiranje stavova o estetski vrijednoj glazbi. U radu je predstavljeno istraživanje koje je provedeno u rasponu od godinu dana s ciljem ispitivanja glazbenih preferencija učenika primarnog obrazovanja te utvrđivanja utjecaja strukturirane glazbene poduke unutar pjevačkog zbora na glazbene preferencije.

Ključne riječi
glazbene preferencije; neformalno glazbeno učenje; zborske aktivnosti

Hrčak ID: 216730

URI
https://hrcak.srce.hr/216730

[engleski]

Posjeta: 1.082 *