hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8

KULTURA U VRIJEME NOVIH MEDIJA

Borivoje Baltezarević ; Fakultet za menadžment, Sremski Karlovci
Radoslav Baltezarević ; Visoka škola za komunikacije, Beograd
Vesna Baltezarević ; Fakultet za kulturu i medije, Beograd

Puni tekst: engleski, pdf (422 KB) str. 200-205 preuzimanja: 196* citiraj
APA 6th Edition
Baltezarević, B., Baltezarević, R. i Baltezarević, V. (2018). CULTURE IN NEW MEDIA TIMES. Informatologia, 51 (3-4), 200-205. https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8
MLA 8th Edition
Baltezarević, Borivoje, et al. "CULTURE IN NEW MEDIA TIMES." Informatologia, vol. 51, br. 3-4, 2018, str. 200-205. https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8. Citirano 29.10.2020.
Chicago 17th Edition
Baltezarević, Borivoje, Radoslav Baltezarević i Vesna Baltezarević. "CULTURE IN NEW MEDIA TIMES." Informatologia 51, br. 3-4 (2018): 200-205. https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8
Harvard
Baltezarević, B., Baltezarević, R., i Baltezarević, V. (2018). 'CULTURE IN NEW MEDIA TIMES', Informatologia, 51(3-4), str. 200-205. https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8
Vancouver
Baltezarević B, Baltezarević R, Baltezarević V. CULTURE IN NEW MEDIA TIMES. Informatologia [Internet]. 2018 [pristupljeno 29.10.2020.];51(3-4):200-205. https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8
IEEE
B. Baltezarević, R. Baltezarević i V. Baltezarević, "CULTURE IN NEW MEDIA TIMES", Informatologia, vol.51, br. 3-4, str. 200-205, 2018. [Online]. https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8

Sažetak
Novi mediji se orijentiraju na nove tehnologije i digitalizaciju svojih sadržaja koja ima dobre i loše efekte kojima su izloženi pojedinci, ali i društvo u cjelini. Digitalizacijom intrapersonalne komunikacije dolazi istovremeno i do digitalizacije kulture i društva. Tehnologija, pored svih, nesumnjivo dobrih karakteristika, ima također i negativne refleksije jer ‘seobom’ u virtualne prostore pojedinci doprinose transformiranju postojeće kulture u virtualnu kulturu. Kultura u tranziciji prema digitalnom dobu prerasta u kulturu zaboravljanja i suočena je sa prekidom kontinuiteta uloge pojedinca u očuvanju postojećih tradicionalnih kulturnih vrijednosti. Cilj ovog rada je prikazati stavove ispitanika koji koriste virtualne socijalne mreže o kulturi koja se stvara u virtualnom okruženju i njihovo mišljenje o tome da li virtualno umrežavanje dovodi do promjena u njihovom odnosu sa tradicionalnom kulturom i društvenim odnosima u realnom svijetu.

Ključne riječi
tehnologija; novi mediji; kultura; virtualne društvene mreže

Hrčak ID: 217570

URI
https://hrcak.srce.hr/217570

[engleski]

Posjeta: 456 *