Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8

KULTURA U VRIJEME NOVIH MEDIJA

Borivoje Baltezarević ; Fakultet za menadžment, Sremski Karlovci
Radoslav Baltezarević ; Visoka škola za komunikacije, Beograd
Vesna Baltezarević ; Fakultet za kulturu i medije, Beograd


Puni tekst: engleski pdf 422 Kb

str. 200-205

preuzimanja: 783

citiraj


Sažetak

Novi mediji se orijentiraju na nove tehnologije i digitalizaciju svojih sadržaja koja ima dobre i loše efekte kojima su izloženi pojedinci, ali i društvo u cjelini. Digitalizacijom intrapersonalne komunikacije dolazi istovremeno i do digitalizacije kulture i društva. Tehnologija, pored svih, nesumnjivo dobrih karakteristika, ima također i negativne refleksije jer ‘seobom’ u virtualne prostore pojedinci doprinose transformiranju postojeće kulture u virtualnu kulturu. Kultura u tranziciji prema digitalnom dobu prerasta u kulturu zaboravljanja i suočena je sa prekidom kontinuiteta uloge pojedinca u očuvanju postojećih tradicionalnih kulturnih vrijednosti. Cilj ovog rada je prikazati stavove ispitanika koji koriste virtualne socijalne mreže o kulturi koja se stvara u virtualnom okruženju i njihovo mišljenje o tome da li virtualno umrežavanje dovodi do promjena u njihovom odnosu sa tradicionalnom kulturom i društvenim odnosima u realnom svijetu.

Ključne riječi

tehnologija; novi mediji; kultura; virtualne društvene mreže

Hrčak ID:

217570

URI

https://hrcak.srce.hr/217570

Datum izdavanja:

30.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.130 *