hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju

Matilda Karamatić-Brčić ; Odjel za pedagogiju Sveučilište u Zadru
Tea Viljac ; OŠ Majstora Radovana, Trogir

Puni tekst: hrvatski, PDF (98 KB) str. 92-104 preuzimanja: 642* citiraj
APA 6th Edition
Karamatić-Brčić, M. i Viljac, T. (2018). Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju. Magistra Iadertina, 13 (1), 92-104. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/217834
MLA 8th Edition
Karamatić-Brčić, Matilda i Tea Viljac. "Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju." Magistra Iadertina, vol. 13, br. 1, 2018, str. 92-104. https://hrcak.srce.hr/217834. Citirano 14.07.2020.
Chicago 17th Edition
Karamatić-Brčić, Matilda i Tea Viljac. "Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju." Magistra Iadertina 13, br. 1 (2018): 92-104. https://hrcak.srce.hr/217834
Harvard
Karamatić-Brčić, M., i Viljac, T. (2018). 'Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju', Magistra Iadertina, 13(1), str. 92-104. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/217834 (Datum pristupa: 14.07.2020.)
Vancouver
Karamatić-Brčić M, Viljac T. Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju. Magistra Iadertina [Internet]. 2018 [pristupljeno 14.07.2020.];13(1):92-104. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/217834
IEEE
M. Karamatić-Brčić i T. Viljac, "Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju", Magistra Iadertina, vol.13, br. 1, str. 92-104, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/217834. [Citirano: 14.07.2020.]

Sažetak
Koncept inkluzivnog obrazovanja sve odgojno-obrazovne ustanove stavlja pred nove zadaće u kojima se uloga učitelja i nastavnika mijenja u skladu sa zahtjevima obrazovnih politika. Stavovi uvjetuju ponašanje ljudi, a formiraju se na temelju različitih čimbenika. U kontekstu inkluzivnog odgoja i obrazovanja pozitivni stavovi učitelja i nastavnika prema implementaciji i provođenju inkluzije ključna je pretpostavka za uspješan proces inkluzije na razini školske prakse. Cilj ovoga rada je prikazati stavove nastavnika prema provođenju procesa inkluzije u osnovnim školama. Dobiveni rezultati istaknuli su značaj i ulogu nastavnika na razini predmetne nastave u procesu inkluzije. Identificirana su i područja u okvir kojih nastavnici mogu pridonijeti podizanju kvalitete procesa inkluzije u svim njenim dimenzijama. U okviru odgojno-obrazovnog sustava i pedagoškom smislu riječi, smanjenje razlika u svakodnevnoj praksi znači prihvaćanje razlika među učenicima kao poticaja u aktivnostima stjecanja potrebnih znanja za školovanje, život i rad, a ne kao prepreke.

Ključne riječi
odgojno-obrazovna inkluzija; nastavnik; pretpostavke provođenja inkluzije

Hrčak ID: 217834

URI
https://hrcak.srce.hr/217834

[engleski]

Posjeta: 939 *