Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KOMPONENTE SAMOREGULIRANOG UČENJA I ŠKOLSKI USPJEH

Majda RIJAVEC
Zora RABOTEG-ŠARIĆ
Renata FRANC


Puni tekst: hrvatski pdf 224 Kb

str. 529-541

preuzimanja: 2.167

citiraj


Sažetak

Istraživanje je imalo za cilj ispitati po kojim se
komponentama samoreguliranog učenja (strategije učenja,
vjerovanja o samoefikasnosti, ciljna orijentacija i
samopoštovanje) razlikuju učenici različitog školskog
uspjeha. U ispitivanju je sudjelovalo 256 učenika (130
dječaka i 126 djevojčica) petog i šestog razreda iz tri
zagrebačke osnovne škole. Rezultati su pokazali da se
učenici različitog školskog uspjeha me|usobno razlikuju u
većem broju ispitivanih varijabla. Na kraju rada diskutirano
je o tome kako razumijevanje strategija koje rabe učenici s
razvijenim samoreguliranim učenjem, njihove motivacije i
razvojne prirode tih sposobnosti mogu pomoći da se i manje
motivirane učenike nauči kako će poboljšati svoje učenje.

Ključne riječi

Hrčak ID:

20319

URI

https://hrcak.srce.hr/20319

Datum izdavanja:

31.8.1999.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 5.332 *