hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

O projektima povezivanja školskog kurikuluma, nastave likovne umjetnosti i Muzeja suvremene umjetnosti

Ivana Gorički ; Muzej suvremene umjetnosti, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (203 KB) str. 226-228 preuzimanja: 14* citiraj
APA 6th Edition
Gorički, I. (2018). O projektima povezivanja školskog kurikuluma, nastave likovne umjetnosti i Muzeja suvremene umjetnosti. Informatica museologica, (49), 226-228. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/218543
MLA 8th Edition
Gorički, Ivana. "O projektima povezivanja školskog kurikuluma, nastave likovne umjetnosti i Muzeja suvremene umjetnosti." Informatica museologica, vol. , br. 49, 2018, str. 226-228. https://hrcak.srce.hr/218543. Citirano 20.11.2019.
Chicago 17th Edition
Gorički, Ivana. "O projektima povezivanja školskog kurikuluma, nastave likovne umjetnosti i Muzeja suvremene umjetnosti." Informatica museologica , br. 49 (2018): 226-228. https://hrcak.srce.hr/218543
Harvard
Gorički, I. (2018). 'O projektima povezivanja školskog kurikuluma, nastave likovne umjetnosti i Muzeja suvremene umjetnosti', Informatica museologica, (49), str. 226-228. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/218543 (Datum pristupa: 20.11.2019.)
Vancouver
Gorički I. O projektima povezivanja školskog kurikuluma, nastave likovne umjetnosti i Muzeja suvremene umjetnosti. Informatica museologica [Internet]. 2018 [pristupljeno 20.11.2019.];(49):226-228. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/218543
IEEE
I. Gorički, "O projektima povezivanja školskog kurikuluma, nastave likovne umjetnosti i Muzeja suvremene umjetnosti", Informatica museologica, vol., br. 49, str. 226-228, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/218543. [Citirano: 20.11.2019.]

Sažetak
U pedagoškom odjelu MSU-a odlučili smo “živjeti” tezu muzeologa Barryja Lorda da se muzej ponajprije treba “baviti ljudima, a ne predmetima”. Sukladno našoj ulozi i funkciji muzejskih pedagoga, odlučili smo osmisliti načine i metode kako muzejski predmet približiti posjetiteljima. Uvjereni da Muzej ne bi trebao biti elitističko mjesto namijenjeno samo stručnjacima s određenim (pred)znanjima već da mora funkcionirati otvoreno, biti mjesto gdje su svi dobrodošli, gdje stječu nove spoznaje o vlastitome kulturnom nasljeđu i identitetu.

Ključne riječi
Muzejska pedagogija; Muzeji i škole; Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)

Hrčak ID: 218543

URI
https://hrcak.srce.hr/218543

Posjeta: 27 *