hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.20901/pp.8.1-2.03

Istraživanja uloge medija za političku participaciju: politička komunikacija u minimalističkoj i maksimalističkoj dimenziji participacije

Dina Vozab   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8718-2553 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (230 KB) str. 71-90 preuzimanja: 162* citiraj
APA 6th Edition
Vozab, D. (2018). Istraživanja uloge medija za političku participaciju: politička komunikacija u minimalističkoj i maksimalističkoj dimenziji participacije. Političke perspektive, 8 (1-2), 71-90. https://doi.org/10.20901/pp.8.1-2.03
MLA 8th Edition
Vozab, Dina. "Istraživanja uloge medija za političku participaciju: politička komunikacija u minimalističkoj i maksimalističkoj dimenziji participacije." Političke perspektive, vol. 8, br. 1-2, 2018, str. 71-90. https://doi.org/10.20901/pp.8.1-2.03. Citirano 29.01.2020.
Chicago 17th Edition
Vozab, Dina. "Istraživanja uloge medija za političku participaciju: politička komunikacija u minimalističkoj i maksimalističkoj dimenziji participacije." Političke perspektive 8, br. 1-2 (2018): 71-90. https://doi.org/10.20901/pp.8.1-2.03
Harvard
Vozab, D. (2018). 'Istraživanja uloge medija za političku participaciju: politička komunikacija u minimalističkoj i maksimalističkoj dimenziji participacije', Političke perspektive, 8(1-2), str. 71-90. https://doi.org/10.20901/pp.8.1-2.03
Vancouver
Vozab D. Istraživanja uloge medija za političku participaciju: politička komunikacija u minimalističkoj i maksimalističkoj dimenziji participacije. Političke perspektive [Internet]. 2018 [pristupljeno 29.01.2020.];8(1-2):71-90. https://doi.org/10.20901/pp.8.1-2.03
IEEE
D. Vozab, "Istraživanja uloge medija za političku participaciju: politička komunikacija u minimalističkoj i maksimalističkoj dimenziji participacije", Političke perspektive, vol.8, br. 1-2, str. 71-90, 2018. [Online]. https://doi.org/10.20901/pp.8.1-2.03

Sažetak
Cilj ovog rada je prikazati tradiciju istraživanja odnosa medija i političke participacije u disciplini političke komunikacije, te izazove koje društvene, tehnološke i političke promjene stvaraju za tu disciplinu. Zbog ograničenosti discipline na usko paradigmatsko područje, politička komunikacija teško prilagođava teorijske koncepte i metodološke pristupe umreženom medijskom okolišu „visokog izbora“ (Castells 2009; Chadwick 2013; Prior 2007; Van Aelst et al. 2017), ali i promjenama u društvenoj strukturi i krizi političke reprezentacije. Osim toga, najvećim se dijelom fokusira na minimalističku dimenziju participacije, a mnogo manje se bavi širim poimanjem političkog ili maksimalističkom dimenzijom participacije koja postaje sve rašireniji oblik građanskog angažmana. U ovom preglednom radu prikazat će se istraživanja koja se bave odnosom medija i političke participacije u njezinoj minimalističkoj dimenziji i odnosom digitalnih medija i participacije u maksimalističkoj dimenziji.

Ključne riječi
politička komunikacija; politička participacija; mediji; digitalni mediji; medijski učinci

Hrčak ID: 219598

URI
https://hrcak.srce.hr/219598

[engleski]

Posjeta: 285 *