hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32903/zs.64.1.12

ZNANJA I STAVOVI UČITELJA O PRILAGODBI LIKOVNE KULTURE UMJETNIČKI DAROVITOJ DJECI

Dijana Ravlić ; Cabuna, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (216 KB) str. 155-168 preuzimanja: 544* citiraj
APA 6th Edition
Ravlić, D. (2018). ZNANJA I STAVOVI UČITELJA O PRILAGODBI LIKOVNE KULTURE UMJETNIČKI DAROVITOJ DJECI. Život i škola, LXIV (1), 155-168. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.12
MLA 8th Edition
Ravlić, Dijana. "ZNANJA I STAVOVI UČITELJA O PRILAGODBI LIKOVNE KULTURE UMJETNIČKI DAROVITOJ DJECI." Život i škola, vol. LXIV, br. 1, 2018, str. 155-168. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.12. Citirano 12.05.2021.
Chicago 17th Edition
Ravlić, Dijana. "ZNANJA I STAVOVI UČITELJA O PRILAGODBI LIKOVNE KULTURE UMJETNIČKI DAROVITOJ DJECI." Život i škola LXIV, br. 1 (2018): 155-168. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.12
Harvard
Ravlić, D. (2018). 'ZNANJA I STAVOVI UČITELJA O PRILAGODBI LIKOVNE KULTURE UMJETNIČKI DAROVITOJ DJECI', Život i škola, LXIV(1), str. 155-168. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.12
Vancouver
Ravlić D. ZNANJA I STAVOVI UČITELJA O PRILAGODBI LIKOVNE KULTURE UMJETNIČKI DAROVITOJ DJECI. Život i škola [Internet]. 2018 [pristupljeno 12.05.2021.];LXIV(1):155-168. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.12
IEEE
D. Ravlić, "ZNANJA I STAVOVI UČITELJA O PRILAGODBI LIKOVNE KULTURE UMJETNIČKI DAROVITOJ DJECI", Život i škola, vol.LXIV, br. 1, str. 155-168, 2018. [Online]. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.12

Sažetak
Umjetnički darovita djeca pripadaju skupini djece s posebnim potrebama. Prepoznavanje karakteristika umjetnički darovite djece od velike je važnosti budući da mogu pogrešno biti dijagnosticirana kao hiperaktivna djeca. Cilj je ovog rada ispitati znanje i stavove učitelja o prilagođavanju Likovne kulture umjetnički darovitoj djeci. U uvodnom dijelu rada navedene su definicije opće darovitosti te su opisane karakteristike darovite djece. Nadalje, opisuje se likovna kreativnost te karakteristike umjetnički darovite djece, kao i prilagođavanje Likovne kulture umjetnički darovitoj djeci. Empirijski dio rada odnosi se na istraživanje temeljeno na anonimnom upitniku u kojem su sudjelovala 93 učitelja razredne nastave. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da učitelji imaju pozitivan stav prema prilagodbi Likovne kulture umjetnički darovitoj djeci te dosta visoko znanje o umjetnički darovitoj djeci. Ipak, ne postoji statistički značajna povezanost između tih dviju varijabli. Zaključeno je da većina učitelja smatra kako bi satnica Likovne kulture trebala biti veća od trenutne te bi se na taj način osigurala i kvalitetnija nastava.

Ključne riječi
znanje; stavovi; prilagodba; umjetnički darovita djeca; likovna kultura

Hrčak ID: 219668

URI
https://hrcak.srce.hr/219668

[engleski] [njemački]

Posjeta: 965 *