hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.32903/zs.64.1.14

OD VIZUALIZACIJE DO ELIMINACIJE MISKONCEPATA

Snježana Smerdel ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (7 MB) str. 187-195 preuzimanja: 228* citiraj
APA 6th Edition
Smerdel, S. (2018). OD VIZUALIZACIJE DO ELIMINACIJE MISKONCEPATA . Život i škola, LXIV (1), 187-195. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.14
MLA 8th Edition
Smerdel, Snježana. "OD VIZUALIZACIJE DO ELIMINACIJE MISKONCEPATA ." Život i škola, vol. LXIV, br. 1, 2018, str. 187-195. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.14. Citirano 10.05.2021.
Chicago 17th Edition
Smerdel, Snježana. "OD VIZUALIZACIJE DO ELIMINACIJE MISKONCEPATA ." Život i škola LXIV, br. 1 (2018): 187-195. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.14
Harvard
Smerdel, S. (2018). 'OD VIZUALIZACIJE DO ELIMINACIJE MISKONCEPATA ', Život i škola, LXIV(1), str. 187-195. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.14
Vancouver
Smerdel S. OD VIZUALIZACIJE DO ELIMINACIJE MISKONCEPATA . Život i škola [Internet]. 2018 [pristupljeno 10.05.2021.];LXIV(1):187-195. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.14
IEEE
S. Smerdel, "OD VIZUALIZACIJE DO ELIMINACIJE MISKONCEPATA ", Život i škola, vol.LXIV, br. 1, str. 187-195, 2018. [Online]. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.14

Sažetak
Istraživanja na području kemijskog obrazovanja pokazala su da učenici ulaze u učionice s unaprijed stvorenim predodžbama o prirodi, različitim od onih koje nudi postojeća znanstvena teorija i praksa. Nastavnici žele da učenici shvate relevantnost kemije za njihov svakodnevni život, ali mnogo je primjera nastavnih situacija bez praktičnog iskustva. Modernu kemiju karakterizira učenje i razmišljanje koje se odvija u stalnom prijelazu između makroskopske, submikroskopske i simboličke razine prikaza. Kada učenici ne mogu povezati sve tri razine, znanje im je fragmentirano i mnoge koncepte vjerojatno su naučili samo na činjeničnoj razini. Submikroskopska interpretacija na razini škole teško se može dostići promatranjem i eksperimentalnim učenjem, ali razvojem moderne informacijske tehnologije upravo animirana vizualizacija postaje moćni alat za poučavanje i učenje kemije. Prikladno odabrani i primijenjeni dinamički vizualni prikazi poput animacija i simulacija pomažu učenicima vizualizirati procese i poboljšati konceptualno razumijevanje kako bi mogli izgraditi znanstveno prihvatljive mentalne modele tvari i reakcija na submikroskopskoj razini.

Ključne riječi
animacije; dinamička vizualizacija; kemijsko obrazovanje; mentalni modeli; miskoncepti; simulacije

Hrčak ID: 219670

URI
https://hrcak.srce.hr/219670

[engleski] [njemački]

Posjeta: 508 *