hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32862/k1.13.1.4

Crkva i mediji – evangelizacija ili manipulacija

Robert Bogešić ; Ministarstvo vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske

Puni tekst: hrvatski, pdf (97 KB) str. 97-109 preuzimanja: 97* citiraj
APA 6th Edition
Bogešić, R. (2019). Crkva i mediji – evangelizacija ili manipulacija. Kairos, 13 (1), 97-109. https://doi.org/10.32862/k1.13.1.4
MLA 8th Edition
Bogešić, Robert. "Crkva i mediji – evangelizacija ili manipulacija." Kairos, vol. 13, br. 1, 2019, str. 97-109. https://doi.org/10.32862/k1.13.1.4. Citirano 15.12.2019.
Chicago 17th Edition
Bogešić, Robert. "Crkva i mediji – evangelizacija ili manipulacija." Kairos 13, br. 1 (2019): 97-109. https://doi.org/10.32862/k1.13.1.4
Harvard
Bogešić, R. (2019). 'Crkva i mediji – evangelizacija ili manipulacija', Kairos, 13(1), str. 97-109. https://doi.org/10.32862/k1.13.1.4
Vancouver
Bogešić R. Crkva i mediji – evangelizacija ili manipulacija. Kairos [Internet]. 2019 [pristupljeno 15.12.2019.];13(1):97-109. https://doi.org/10.32862/k1.13.1.4
IEEE
R. Bogešić, "Crkva i mediji – evangelizacija ili manipulacija", Kairos, vol.13, br. 1, str. 97-109, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32862/k1.13.1.4

Sažetak
Mogu li mediji ubiti vjeru? Kakav je međusobni odnos Crkve i medija? Kakav treba biti odnos dvaju subjekata koji su usmjereni prema većem broju korisnika? Treba li uopće postojati? Kakvi su subjekti koji izgrađuju taj odnos? Trebaju li mediji imati bilo kakav odnos s crkvama te crkve s medijima? To su neka pitanja koja se nameću kada se promišlja o međusobnim odnosima između medija i crkvi. Oba subjekta sadrže u svom djelovanju zajednički element. Odnos prema većem broju korisnika. Tim više i crkve i mediji trebaju izgrađivati međusobne odnose koji će doprinijeti boljitku i ostvarivanju interesa te razvoju raznih grupa, ali i pojedinaca kojima su oni namijenili svoja djelovanja.
S jedne strane, Crkva ima zadaću naviještati Radosnu vijest Isusa Krista narodima, dok mediji svojim djelovanjima nastoje prenijeti razne informacije što većem broju korisnika. Na taj način i Crkva i mediji ispunjavaju funkciju masovnosti. Mogu li crkve primjenjivati neke medije u toj zadaći ili mogu li neki mediji koristiti crkve za plasiranje svojih proizvoda? Pitanja su koja ponekad i opterećuju, ali prije svega, obogaćuju prostore djelovanja obaju subjekata.

Ključne riječi
kršćanske crkve; mediji; evangelizacija; manipulacija

Hrčak ID: 219938

URI
https://hrcak.srce.hr/219938

Posjeta: 194 *