Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32862/k1.13.1.4

Crkva i mediji – evangelizacija ili manipulacija

Robert Bogešić ; Ministarstvo vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske


Puni tekst: hrvatski pdf 97 Kb

str. 97-109

preuzimanja: 932

citiraj


Sažetak

Mogu li mediji ubiti vjeru? Kakav je međusobni odnos Crkve i medija? Kakav treba biti odnos dvaju subjekata koji su usmjereni prema većem broju korisnika? Treba li uopće postojati? Kakvi su subjekti koji izgrađuju taj odnos? Trebaju li mediji imati bilo kakav odnos s crkvama te crkve s medijima? To su neka pitanja koja se nameću kada se promišlja o međusobnim odnosima između medija i crkvi. Oba subjekta sadrže u svom djelovanju zajednički element. Odnos prema većem broju korisnika. Tim više i crkve i mediji trebaju izgrađivati međusobne odnose koji će doprinijeti boljitku i ostvarivanju interesa te razvoju raznih grupa, ali i pojedinaca kojima su oni namijenili svoja djelovanja.
S jedne strane, Crkva ima zadaću naviještati Radosnu vijest Isusa Krista narodima, dok mediji svojim djelovanjima nastoje prenijeti razne informacije što većem broju korisnika. Na taj način i Crkva i mediji ispunjavaju funkciju masovnosti. Mogu li crkve primjenjivati neke medije u toj zadaći ili mogu li neki mediji koristiti crkve za plasiranje svojih proizvoda? Pitanja su koja ponekad i opterećuju, ali prije svega, obogaćuju prostore djelovanja obaju subjekata.

Ključne riječi

kršćanske crkve; mediji; evangelizacija; manipulacija

Hrčak ID:

219938

URI

https://hrcak.srce.hr/219938

Datum izdavanja:

10.5.2019.

Posjeta: 2.130 *