hrcak mascot   Srce   HID

Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, Vol.7 No.4-5 (36-37) Listopad 1998.

Stručni rad

UTJECAJ PODUČAVANJA U MALIM KOOPERATIVNIM SKUPINAMA NA USVAJANJE ZNANJA I ZADOVOLJSTVO STUDENATA

Mira KLARIN

Puni tekst: hrvatski, pdf (832 KB) str. 639-656 preuzimanja: 523* citiraj
APA 6th Edition
KLARIN, M. (1998). UTJECAJ PODUČAVANJA U MALIM KOOPERATIVNIM SKUPINAMA NA USVAJANJE ZNANJA I ZADOVOLJSTVO STUDENATA. Društvena istraživanja, 7 (4-5 (36-37)), 639-656. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20462
MLA 8th Edition
KLARIN, Mira. "UTJECAJ PODUČAVANJA U MALIM KOOPERATIVNIM SKUPINAMA NA USVAJANJE ZNANJA I ZADOVOLJSTVO STUDENATA." Društvena istraživanja, vol. 7, br. 4-5 (36-37), 1998, str. 639-656. https://hrcak.srce.hr/20462. Citirano 21.09.2018.
Chicago 17th Edition
KLARIN, Mira. "UTJECAJ PODUČAVANJA U MALIM KOOPERATIVNIM SKUPINAMA NA USVAJANJE ZNANJA I ZADOVOLJSTVO STUDENATA." Društvena istraživanja 7, br. 4-5 (36-37) (1998): 639-656. https://hrcak.srce.hr/20462
Harvard
KLARIN, M. (1998). 'UTJECAJ PODUČAVANJA U MALIM KOOPERATIVNIM SKUPINAMA NA USVAJANJE ZNANJA I ZADOVOLJSTVO STUDENATA', Društvena istraživanja, 7(4-5 (36-37)), str. 639-656. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20462 (Datum pristupa: 21.09.2018.)
Vancouver
KLARIN M. UTJECAJ PODUČAVANJA U MALIM KOOPERATIVNIM SKUPINAMA NA USVAJANJE ZNANJA I ZADOVOLJSTVO STUDENATA. Društvena istraživanja [Internet]. 31.10.1998. [pristupljeno 21.09.2018.];7(4-5 (36-37)):639-656. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20462
IEEE
M. KLARIN, "UTJECAJ PODUČAVANJA U MALIM KOOPERATIVNIM SKUPINAMA NA USVAJANJE ZNANJA I ZADOVOLJSTVO STUDENATA", Društvena istraživanja, vol.7, br. 4-5 (36-37), str. 639-656, listopad 1998. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20462. [Citirano: 21.09.2018.]

Sažetak
Cilj istraživanja bio je usporediti učinke klasičnog
podučavanja i učinke kooperativnog (suradničkog)
podučavanja na studente. Učinci su se promatrali na
kognitivnom planu (procjenom stereotipnih znanja) i na
motivacijskom planu (subjektivnom procjenom zadovoljstva
realiziranom nastavom). Studenti (N=71) su podijeljeni u
dvije skupine (N1=41, N2=30), a nastavu iz razvojne
psihologije slušali su na dva definirana načina (klasičan i
kooperativan u malim skupinama). Druga, manja skupina
studenata podijeljena je u dvije još manje skupine (po 15
studenata u svakoj). Prije i nakon završetka edukacije (poslije
dva mjeseca, odnosno nakon realiziranih osam predavanja i
osam radionica) provedeno je ispitivanje spomenutim
mjernim instrumentima. Rezultati analize varijance ukazuju
na zaključak da postoji razlika u količini stereotipa koji se
značajno povećavaju u funkciji tradicionalne edukacije.
Značajno veće zadovoljstvo načinom realizacije nastave
pokazuju studenti koji su podučavani kooperativnom
metodom podučavanja. Različite učinke podučavanja mogli
bismo objasniti intrinzičnom motivacijom koja se razvija
tijekom kooperativnog podučavanja.

Hrčak ID: 20462

URI
https://hrcak.srce.hr/20462

[engleski] [njemački]

Posjeta: 893 *