Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Procjena i planiranje primjerenih postupaka podrške učenicima s teškoćama u razvoju i poučavanju geografije

Vesna Milić orcid id orcid.org/0000-0003-0109-4064 ; Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 188 Kb

str. 41-59

preuzimanja: 1.374

citiraj


Sažetak

Ovaj je članak potpora učiteljima i nastavnicima geografije u domeni procjene kompetencija učenika s teškoćama u razvoju za učenje geografije te planiranje poučavanja. Učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama treba osigurati odgovarajuću podršku kroz primjerene programe te kroz odgovarajuće postupke u provedbi individualiziranih odgojno-obrazovnih programa. Radi lakšeg ostvarenja toga cilja u članku je priložena lista za procjenu kompetencija učenika za učenje geografije i planiranje inkluzivne podrške.

Ključne riječi

učenici s teškoćama u razvoju; oblici podrške; kompetencije za učenje geografije

Hrčak ID:

220515

URI

https://hrcak.srce.hr/220515

Datum izdavanja:

15.4.2019.

Posjeta: 2.047 *