Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3006

Istraživanje odnosa voljnih strategija i akademskog postignuća u 'obrnutoj učionici'

Bengi Birgili orcid id orcid.org/0000-0002-2990-6717 ; MEF University, Faculty of Education, Department of Mathematics and Science Education
Nevra Seggie orcid id orcid.org/0000-0002-0657-6284 ; Boğaziçi University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences
Zeynep Kızıltepe orcid id orcid.org/0000-0001-5221-7533 ; Boğaziçi University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences


Puni tekst: engleski pdf 350 Kb

str. 245-275

preuzimanja: 506

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 350 Kb

str. 245-275

preuzimanja: 414

citiraj


Sažetak

Ova studija provedena je kako bi se utvrdilo postojanje veze između akademskih voljnih strategija i akademskog postignuća u 'obrnutoj učionici'. Akademsko postignuće podrazumijeva okolinu u kojoj studenti pokazuju samodisciplinu na nastavnim zadatcima. Studenti mogu povećati angažman tijekom akademskih zadataka koristeći se voljnim strategijama te ih učinkovitije izvršiti. Sudionici istraživanja bili su dodiplomski studenti upisani u program obrazovanja budućih učitelja na instituciji visokog obrazovanja u Turskoj. Na toj skupini studenata primijenjen je Upitnik akademskih voljnih strategija (AVSI) unutarnje konzistentnosti α = ,8. Dobiveni podatci istraženi su Pearsonovom korelacijom. Rezultati pokazuju statistički pozitivan odnos između AVSI rezultata i akademskih postignuća (r =,39, p=<,05). Stoga voljne vještine i akademska postignuća djeluju zajedno u programu obrazovanja učitelja.

Ključne riječi

korelacijska studija; obrnuto učenje; visoko obrazovanje; obrazovanje učitelja; samoregulirano učenje

Hrčak ID:

220703

URI

https://hrcak.srce.hr/220703

Datum izdavanja:

27.3.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.711 *