hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE

Stjepan Srhoj   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7105-8088 ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Puni tekst: hrvatski, pdf (549 KB) str. 283-308 preuzimanja: 255* citiraj
APA 6th Edition
Srhoj, S. (2019). EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE. Ekonomska misao i praksa, (1), 283-308. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/221036
MLA 8th Edition
Srhoj, Stjepan. "EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2019, str. 283-308. https://hrcak.srce.hr/221036. Citirano 22.06.2021.
Chicago 17th Edition
Srhoj, Stjepan. "EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2019): 283-308. https://hrcak.srce.hr/221036
Harvard
Srhoj, S. (2019). 'EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 283-308. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/221036 (Datum pristupa: 22.06.2021.)
Vancouver
Srhoj S. EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2019 [pristupljeno 22.06.2021.];(1):283-308. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/221036
IEEE
S. Srhoj, "EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 283-308, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/221036. [Citirano: 22.06.2021.]

Sažetak
S porastom snage računala, dostupnošću mikropodataka na razini poduzeća te razvojem novih statističkih programa raste i broj empirijskih analiza na razini poduzeća. Uz analize koje koriste podatke na razini poduzeća, poput bilance i računa dobiti i gubitka, novije se analize koriste bazama podataka na još detaljnijoj razini – razini proizvoda poduzeća. Ciljevi ovoga članka su: a) objasniti klasifikacije navedenih mikropodataka na razini proizvoda, b) ponuditi pregled ekonomskih teorijskih modela na kojima se temelje postojeća istraživanja; c) ponuditi pregled novijih istraživanja koje provode ekonomske analizu s mikropodatcima na razini proizvoda. Članak završava mogućnostima i preprekama za daljnja istraživanja.

Ključne riječi
rast poduzeća; izvoz; uvoz; mikropodatci; proizvod

Hrčak ID: 221036

URI
https://hrcak.srce.hr/221036

Posjeta: 448 *