hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE

Stjepan Srhoj   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7105-8088 ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Fulltext: croatian, pdf (549 KB) pages 283-308 downloads: 264* cite
APA 6th Edition
Srhoj, S. (2019). EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE. Ekonomska misao i praksa, (1), 283-308. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/221036
MLA 8th Edition
Srhoj, Stjepan. "EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE." Ekonomska misao i praksa, vol. , no. 1, 2019, pp. 283-308. https://hrcak.srce.hr/221036. Accessed 23 Jul. 2021.
Chicago 17th Edition
Srhoj, Stjepan. "EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE." Ekonomska misao i praksa , no. 1 (2019): 283-308. https://hrcak.srce.hr/221036
Harvard
Srhoj, S. (2019). 'EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE', Ekonomska misao i praksa, (1), pp. 283-308. Available at: https://hrcak.srce.hr/221036 (Accessed 23 July 2021)
Vancouver
Srhoj S. EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2019 [cited 2021 July 23];(1):283-308. Available from: https://hrcak.srce.hr/221036
IEEE
S. Srhoj, "EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE", Ekonomska misao i praksa, vol., no. 1, pp. 283-308, 2019. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/221036. [Accessed: 23 July 2021]

Abstracts
S porastom snage računala, dostupnošću mikropodataka na razini poduzeća te razvojem novih statističkih programa raste i broj empirijskih analiza na razini poduzeća. Uz analize koje koriste podatke na razini poduzeća, poput bilance i računa dobiti i gubitka, novije se analize koriste bazama podataka na još detaljnijoj razini – razini proizvoda poduzeća. Ciljevi ovoga članka su: a) objasniti klasifikacije navedenih mikropodataka na razini proizvoda, b) ponuditi pregled ekonomskih teorijskih modela na kojima se temelje postojeća istraživanja; c) ponuditi pregled novijih istraživanja koje provode ekonomske analizu s mikropodatcima na razini proizvoda. Članak završava mogućnostima i preprekama za daljnja istraživanja.

Keywords
rast poduzeća; izvoz; uvoz; mikropodatci; proizvod

Hrčak ID: 221036

URI
https://hrcak.srce.hr/221036

Visits: 461 *