Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MEĐUNARODNI MARKETING I PROCES INTERNACIONALIZACIJE PODUZEĆA

Mirko Marković ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 4.782 Kb

str. 143-155

preuzimanja: 477

citiraj


Sažetak

Proces internacionalizacije poduzeća predstavlja mogući pravac strategije i razvoja poduzeća izvan nacionalnih granica, koji se zasniva na uvažavanju suvremenih tendencija u razvoju svjetskog tržišta i tehnologije, a time i prihvaćanja standarda i pravila međunarodnog konkurentskog ponašanja. U procesu internacionalizacije poduzeća treba dakle, uzeti u obzir vođenje nove ekonomske poslovne kulture i menagementa. Stoga je to stajalište potrebno ugraditi u proces obrazovanja i motiviranja kadrova u svim poslovnim razinama sistema poduzeća. Proces internacionalizacije poduzeća obićno se ne ograničava isključivo na proces poslovnih aktivnosti (marketinga, proizvodnje, distribucije) u inozemstvu zbog boljeg prilagođavanja inozemnim tržištima, već uključuje također i proces integracije znanja i iskustva među poslovnim jedinicama u okviru korporacije, uz istovremeno iskorištavanje razlika u troškovima proizvodnih inputa (jeftinije sirovine i radna snaga).

Ključne riječi

međunarodni marketing; internacionalizacija poduzeća; menedžment; konkurencija

Hrčak ID:

221961

URI

https://hrcak.srce.hr/221961

Datum izdavanja:

10.6.1992.

Posjeta: 1.124 *