Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

RAZMIŠLJANJA O MOTIVIRANJU POTROŠAČA NA KUPNJU

Mirko Marković ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 11.121 Kb

str. 107-116

preuzimanja: 705

citiraj


Sažetak

U radu se iznose neka razmišljanja o potrošačkim motivima pri kupnji proizvoda. Naime, za istraživača tržišta koji se bavi istraživanjem ponašanja potrošača nije bitno samo ustanoviti koji potrošači koriste određenu vrstu proizvoda, kakve su njihove potrebe, koliko proizvod odgovara tim potrebama i sl., nego i otkriti razloge zašto potrošač radije kupuje jedan proizvod nego drugi, i zašto radije bira jednu marku proizvoda nego drugu. U radu se, dakle, traže motivi potrošačkog ponašanja.

Ključne riječi

motivacija; potreba; želja; poticaj; koncept proizvoda; potrošač; kupovina; opažanje; sposobnost; uopćavanje poticaja

Hrčak ID:

222039

URI

https://hrcak.srce.hr/222039

Datum izdavanja:

2.12.1994.

Posjeta: 1.150 *