Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

O MODELIMA POTROŠAČKOG PONAŠANJA U KUPNJI

Mirko Marković ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 16.811 Kb

str. 93-110

preuzimanja: 137

citiraj


Sažetak

U radu je obrađen sustav relevantnih modela potrošačkog ponašanja pri
donošenju odluke o kupnji. Opisana su četiri najvažnija modela koja se danas najčešće koriste u praksi, s odgovarajućim primjerima: Howard-Shethov model; model objašnjenja; model predviđanja, i model prihvaćanja novih proizvoda. U radu se također nastojalo dati i definiciju samog modela potrošačkog ponašanja. Detaljno je analizirana kategorizacija prihvatitelja inovacije proizvoda.

Ključne riječi

model; inovacija proizvoda; prihvatitelj; potrošač; inovator; ponašanje; Midgleyeva teorija; poticaji vanjski i unutrašnji; odluke

Hrčak ID:

222045

URI

https://hrcak.srce.hr/222045

Datum izdavanja:

2.6.1995.

Posjeta: 524 *