hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

MJESTO I ULOGA TEHNOLOGUE U STRATEGIJI TVRTKI

Mirko Marković ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik

Puni tekst: hrvatski, pdf (24 MB) str. 185-207 preuzimanja: 71* citiraj
APA 6th Edition
Marković, M. (1997). MJESTO I ULOGA TEHNOLOGUE U STRATEGIJI TVRTKI. Ekonomska misao i praksa, 6 (1), 185-207. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222452
MLA 8th Edition
Marković, Mirko. "MJESTO I ULOGA TEHNOLOGUE U STRATEGIJI TVRTKI." Ekonomska misao i praksa, vol. 6, br. 1, 1997, str. 185-207. https://hrcak.srce.hr/222452. Citirano 19.09.2021.
Chicago 17th Edition
Marković, Mirko. "MJESTO I ULOGA TEHNOLOGUE U STRATEGIJI TVRTKI." Ekonomska misao i praksa 6, br. 1 (1997): 185-207. https://hrcak.srce.hr/222452
Harvard
Marković, M. (1997). 'MJESTO I ULOGA TEHNOLOGUE U STRATEGIJI TVRTKI', Ekonomska misao i praksa, 6(1), str. 185-207. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222452 (Datum pristupa: 19.09.2021.)
Vancouver
Marković M. MJESTO I ULOGA TEHNOLOGUE U STRATEGIJI TVRTKI. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 1997 [pristupljeno 19.09.2021.];6(1):185-207. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222452
IEEE
M. Marković, "MJESTO I ULOGA TEHNOLOGUE U STRATEGIJI TVRTKI", Ekonomska misao i praksa, vol.6, br. 1, str. 185-207, 1997. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222452. [Citirano: 19.09.2021.]

Sažetak
U radu je riječ o tehnološkim promjenama koje bitno utječu na rast i razvoj kako pojedinih tvrtki tako i grana i nacionalne ekonomije. Naime, utjecaj tehnologije nije samo od općeg značaja za gospodarstvo i društvo, već i specifičan na što, kako, gdje i kada se proizvodi i prodaje. Tehnologija, dakle, mijenja način ne samo na koji se roba proizvodi, već i na koji se roba i distribuira i promovira. Očito je da tehnologija sve više utječe na sve aspekte života u društvu, pa i samu definiciju kvalitete života. Međutim, treba praviti razliku između tehnološke i proizvodne politike. Proizvodna je politika orijentirana na odluke proizvodnih pogona, veličini pogona i organizaciji proizvodnih procesa. Ona se formulira u okvirima dane tehnologije. Tehnološka politika, s druge strane, uključuje izbor između alternativnih novih tehnologija, kriterija po kojima će se prelaziti na nove proizvode i procese i alokaciju resursa da bi primjena bila uspješna. Dobro formulirana tehnološka politika ukršta se s funkcionalnom politikom proizvodnje, marketinga, financija, istraživanja i razvoja, kao i politikom tvrtke koja se odnosi na fokusiranje proizvod-tržište, alokaciju kadrova i kontrolu.

Ključne riječi
tehnologija; inovacija proizvoda; poslovna funkcija; segmentacija tržišta

Hrčak ID: 222452

URI
https://hrcak.srce.hr/222452

Posjeta: 147 *