Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

NEKI ELEMENTI STRATEGIJE IZVOZA REPUBLIKE HRVATSKE

Tonći Lazibat ; Lobing d.o.o., Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 10.368 Kb

str. 105-114

preuzimanja: 323

citiraj


Sažetak

Nakon uspostavljanja punog teritorijalnog integriteta Hrvatska je pred zadaćom restrukturiranja cjelokupnog gospodarstva, što zahtjeva osuvremenjivanje tehničko-tehnološke razine, posebice izvozno orijentiranih gospodarskih grana među kojima su nam najveće komparativne prednosti, kao što je izvozni potencijal u turizmu. Zemlja mora hitno definirati svoju izvoznu strategiju sagledavajući njezine makro i mikro aspekte na osnovama spomenutim u ovom radu, a što bi trebalo biti sastavni dio strategije razvoja. U protivnom tehnološki jaz u odnosu na razvijene zemlje će se povećavati, što će nas sve više udaljavati od europskih i svjetskih integracija, a tržišta zemalja u razvoju i nerazvijenih zemalja preotet će nam netko brži.

Ključne riječi

izvozna strategija; razvoj; međunarodna podjela rada

Hrčak ID:

222480

URI

https://hrcak.srce.hr/222480

Datum izdavanja:

11.6.1998.

Posjeta: 779 *