hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

MOGUĆE ULAZNE STRATEGIJE U PROCESU INTERNACIONALIZACIJE MALOPRODAJE

Nikola Knego ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik

Puni tekst: hrvatski, pdf (20 MB) str. 313-332 preuzimanja: 68* citiraj
APA 6th Edition
Knego, N. (1998). MOGUĆE ULAZNE STRATEGIJE U PROCESU INTERNACIONALIZACIJE MALOPRODAJE. Ekonomska misao i praksa, 7 (2), 313-332. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222535
MLA 8th Edition
Knego, Nikola. "MOGUĆE ULAZNE STRATEGIJE U PROCESU INTERNACIONALIZACIJE MALOPRODAJE." Ekonomska misao i praksa, vol. 7, br. 2, 1998, str. 313-332. https://hrcak.srce.hr/222535. Citirano 22.09.2021.
Chicago 17th Edition
Knego, Nikola. "MOGUĆE ULAZNE STRATEGIJE U PROCESU INTERNACIONALIZACIJE MALOPRODAJE." Ekonomska misao i praksa 7, br. 2 (1998): 313-332. https://hrcak.srce.hr/222535
Harvard
Knego, N. (1998). 'MOGUĆE ULAZNE STRATEGIJE U PROCESU INTERNACIONALIZACIJE MALOPRODAJE', Ekonomska misao i praksa, 7(2), str. 313-332. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222535 (Datum pristupa: 22.09.2021.)
Vancouver
Knego N. MOGUĆE ULAZNE STRATEGIJE U PROCESU INTERNACIONALIZACIJE MALOPRODAJE. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 1998 [pristupljeno 22.09.2021.];7(2):313-332. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222535
IEEE
N. Knego, "MOGUĆE ULAZNE STRATEGIJE U PROCESU INTERNACIONALIZACIJE MALOPRODAJE", Ekonomska misao i praksa, vol.7, br. 2, str. 313-332, 1998. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222535. [Citirano: 22.09.2021.]

Sažetak
Jedan od trendova u suvremenoj europskoj maloprodaji je trend njezine
internacionalizacije. Rad se bavi činiteljima koji djeluju podsticajno ili pak
ograničavajuće na taj proces. Intenzitet internacionalizacije je u maloprodaji sporiji od istog procesa u europskoj proizvodnji. internacionalizacija je u funkciji ekspanzije maloprodajne tvrtke. Internacionalizacijom maloprodajnog poslovanja tvrtka razvija tržište te na inozemnim tržištima traži priliku za poslovnu ekspanziju. Iskustva potvrđuju da maloprodajne tvrtke izlaze na inozemna tržišta s onim pojavnim oblikom maloprodaje kojim dominiraju na domaćem tržištu. U radu su obrađene prednosti i nedostaci svake od mogućih strategijskih opcija koja je u funkciji operacionalizacije poslovne odluke managementa da se ide u internacionalizaciju maloprodajnog poslovanja. Iz sadržaja je vidljivo da su maloprodajne tvrtke nekih zemalja u tranziciji našle
mjesto u članstvu prekograničnih maloprodajnih saveza. Savezi su obogatili maloprodajnu strukturu razvijenih europskih zemalja od početka 90-tih godina.

Ključne riječi
internacionalizacija; maloprodaja; strategija

Hrčak ID: 222535

URI
https://hrcak.srce.hr/222535

Posjeta: 172 *