Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21464/mo.25.2.1

Etičko obrazovanje i moralna teorija

Vojko Strahovnik ; Faculty of Theology, University of Ljubljana, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 355 Kb

str. 11-29

preuzimanja: 945

citiraj


Sažetak

Jedno od središnjih pitanja etičkog obrazovanja uloga je koju bi u njemu mogla ili trebala imati moralna teorija. To se ne tiče samo problema pedagoškog rada s djecom, nego i ustanove profesionalnog obrazovanja i obuke učitelja i drugih obrazovnih radnika. Suvremeni pristupi etičkom obrazovanju naglašavaju važnost integrativnih modela i metoda, no unutar toga nije se eksplicitno i dostatno bavilo problemom moralne teorije. Cilj ovoga rada tako se odražava u sljedećem: u prvom dijelu, predstavljamo koncept etičkog obrazovanja i polja moralne teorije; u drugome, sintetički rasvjetljavamo važnost moralne teorije za etičko obrazovanje.

Ključne riječi

etika; moralna teorija; metaetika; etičko obrazovanje; integrativni pristup

Hrčak ID:

222571

URI

https://hrcak.srce.hr/222571

Datum izdavanja:

17.4.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.944 *