hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

NAUTIČKI TURIZAM KAO BITAN ČINILAC KVANTITATIVNOG I KVALITATIVNOG RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE

Tonko Žabica ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik

Puni tekst: hrvatski, pdf (11 MB) str. 259-268 preuzimanja: 89* citiraj
APA 6th Edition
Žabica, T. (2000). NAUTIČKI TURIZAM KAO BITAN ČINILAC KVANTITATIVNOG I KVALITATIVNOG RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE. Ekonomska misao i praksa, 9 (2), 259-268. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222652
MLA 8th Edition
Žabica, Tonko. "NAUTIČKI TURIZAM KAO BITAN ČINILAC KVANTITATIVNOG I KVALITATIVNOG RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE." Ekonomska misao i praksa, vol. 9, br. 2, 2000, str. 259-268. https://hrcak.srce.hr/222652. Citirano 17.09.2021.
Chicago 17th Edition
Žabica, Tonko. "NAUTIČKI TURIZAM KAO BITAN ČINILAC KVANTITATIVNOG I KVALITATIVNOG RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE." Ekonomska misao i praksa 9, br. 2 (2000): 259-268. https://hrcak.srce.hr/222652
Harvard
Žabica, T. (2000). 'NAUTIČKI TURIZAM KAO BITAN ČINILAC KVANTITATIVNOG I KVALITATIVNOG RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE', Ekonomska misao i praksa, 9(2), str. 259-268. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222652 (Datum pristupa: 17.09.2021.)
Vancouver
Žabica T. NAUTIČKI TURIZAM KAO BITAN ČINILAC KVANTITATIVNOG I KVALITATIVNOG RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2000 [pristupljeno 17.09.2021.];9(2):259-268. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222652
IEEE
T. Žabica, "NAUTIČKI TURIZAM KAO BITAN ČINILAC KVANTITATIVNOG I KVALITATIVNOG RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE", Ekonomska misao i praksa, vol.9, br. 2, str. 259-268, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222652. [Citirano: 17.09.2021.]

Sažetak
Turizam kao masovna međunarodna razmjena ljudi znatno utječe na uspostavljanje bitnih odnosa među subjektima u turističkom prometu, a čiji su interesi u tim odnosima mnogostruki. Ova polivalentnost interesa se prije svega temelji na gospodarskoj koristi turističke ponude, odnosno davatelja turističkih usluga. Turističko trtište je specifično, turistička usluga je kompleksna, a tržište turističkih usluga je heterogeno, posebice kada je riječ o nautičkom turizmu.

Ključne riječi
nautički turizam; nautičko-turistička ponuda; atraktivni faktori; revijalizacija; turističko tržište

Hrčak ID: 222652

URI
https://hrcak.srce.hr/222652

Posjeta: 167 *