hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU

Ivana Pavlić ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik

Fulltext: croatian, pdf (32 MB) pages 205-237 downloads: 123* cite
APA 6th Edition
Pavlić, I. (2003). POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU. Ekonomska misao i praksa, 12 (2), 205-237. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/222716
MLA 8th Edition
Pavlić, Ivana. "POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Ekonomska misao i praksa, vol. 12, no. 2, 2003, pp. 205-237. https://hrcak.srce.hr/222716. Accessed 23 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Pavlić, Ivana. "POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Ekonomska misao i praksa 12, no. 2 (2003): 205-237. https://hrcak.srce.hr/222716
Harvard
Pavlić, I. (2003). 'POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU', Ekonomska misao i praksa, 12(2), pp. 205-237. Available at: https://hrcak.srce.hr/222716 (Accessed 23 October 2021)
Vancouver
Pavlić I. POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2003 [cited 2021 October 23];12(2):205-237. Available from: https://hrcak.srce.hr/222716
IEEE
I. Pavlić, "POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU", Ekonomska misao i praksa, vol.12, no. 2, pp. 205-237, 2003. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/222716. [Accessed: 23 October 2021]

Abstracts
U radu se istražuje analizira pozicioniranost hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju. Naime, neprilagođenost hrvatske turističke politike zahtjevima suvremenog turističkog tržišta je rezultirala neodgovarajućom pozicioniranosti hrvatskog turizma na sredozemnom tržištu. Da bi se ocijenila pozicija hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju i ispitalo stanje aktualne turističke ponude provedeno je istraživanje anketiranjem eksperata na direktan ili indirektan način uključenih u formiranje hrvatske turističke politike. Također su analizirani konkretni pokazatelji hrvatskog turizma i turizma konkurentskih destinacija. Uz to se istražuju razlozi postojećeg stanja i predlažu se moguće promjene u turističkoj politici u cilju postizanja bolje pozicije na sredozemnom tržištu.

Keywords
turistička ponuda; pozicioniranost; turističko tržište

Hrčak ID: 222716

URI
https://hrcak.srce.hr/222716

Visits: 232 *