hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22572/mi.25.1.3

Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr

Karlo Kanajet   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5894-5416 ; magistar novinarstva Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Hrvoje Jakopović   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9846-9952 ; Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (300 KB) str. 55-81 preuzimanja: 74* citiraj
APA 6th Edition
Kanajet, K. i Jakopović, H. (2019). Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr. Medijska istraživanja, 25 (1), 55-81. https://doi.org/10.22572/mi.25.1.3
MLA 8th Edition
Kanajet, Karlo i Hrvoje Jakopović. "Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr." Medijska istraživanja, vol. 25, br. 1, 2019, str. 55-81. https://doi.org/10.22572/mi.25.1.3. Citirano 14.11.2019.
Chicago 17th Edition
Kanajet, Karlo i Hrvoje Jakopović. "Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr." Medijska istraživanja 25, br. 1 (2019): 55-81. https://doi.org/10.22572/mi.25.1.3
Harvard
Kanajet, K., i Jakopović, H. (2019). 'Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr', Medijska istraživanja, 25(1), str. 55-81. https://doi.org/10.22572/mi.25.1.3
Vancouver
Kanajet K, Jakopović H. Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr. Medijska istraživanja [Internet]. 2019 [pristupljeno 14.11.2019.];25(1):55-81. https://doi.org/10.22572/mi.25.1.3
IEEE
K. Kanajet i H. Jakopović, "Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr", Medijska istraživanja, vol.25, br. 1, str. 55-81, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22572/mi.25.1.3

Sažetak
Krizu organizacije označava situacija u kojoj se narušavaju redovite procedure funkcioniranja, a svaki izlazak iz uobičajenog toka djelovanja može dovesti i do pojačanog interesa medija. Kriza za neke organizacije zapravo počinje u onom trenutku kada je mediji proglase. Slučaj krize koncerna Agrokor u 2017. godini izazvao je veliku pozornost medija. Ovim se radom stoga proučavao slučaj kroz medijsko izvještavanje o Agrokoru na internetskom portalu Večernji.hr, u vrijeme kada se koncern suočavao s krizom izazvanom fi nancijskim problemima. Na taj su se način utvrdila obilježja i odrednice medijskog izvještavanja o Agrokoru i krizi na internetskom portalu Večernji.hr. S druge strane, analiza je obuhvatila službena internetska priopćenja Agrokora na mrežnoj stranici Agrokor.hr kako bi se utvrdilo kako je koncern kroz službene online kanale odgovorio na krizu. Rezultati izvještavanja o slučaju Agrokor i njegovom kriznom komuniciranju daju uvid u
obilježja medijskog izvještavanja u slučaju krize ovakvih razmjera i kriznom komuniciranju putem internetskih priopćenja. Istraživanje je pokazalo da se u medijskom portretiranju krize značajan naglasak stavlja na prvog čovjeka organizacije. Tako se na internetskom portalu Večernji.hr u promatranom razdoblju u gotovo svakoj drugoj objavi spominjao osnivač Agrokora Ivica Todorić. Također, više od trećine objava sadržavalo je brojke u kontekstu krize, poput visine duga
koncerna. Što se tiče samog Agrokora, rezultati istraživanja pokazali su kako se organizacija u prvoj fazi suočavanja s krizom nije postavila aktivno. Službena internetska priopćenja na mrežnoj stranici Agrokor.hr, koja bi se ticala krize, izostala su, a poruke koje su putem portala Večernji.hr mogle doći do javnosti od strane koncerna sadržavale su elemente poricanja postojanja problema. Kako je kriza postajala sve složenija, Agrokor je bio prisiljen na promjenu komunikacije. Stoga se u drugoj fazi koristio konkretnim strateškim elementima kriznog komuniciranja kao što su sazivanje konferencije za medije, vidljivost prvog čovjeka organizacije, komunikacijska ujednačenost te preimenovanje.

Ključne riječi
odnosi s javnošću; krizno komuniciranje; strategija; Agrokor; internetski portali; korporativne internetske stranice

Hrčak ID: 222751

URI
https://hrcak.srce.hr/222751

Posjeta: 167 *