hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA

Tonći Svilokos   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4159-7918 ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Fulltext: croatian, pdf (528 KB) pages 235-249 downloads: 93* cite
APA 6th Edition
Svilokos, T. (2005). PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA. Ekonomska misao i praksa, 14 (2), 235-249. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/222786
MLA 8th Edition
Svilokos, Tonći. "PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA." Ekonomska misao i praksa, vol. 14, no. 2, 2005, pp. 235-249. https://hrcak.srce.hr/222786. Accessed 28 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Svilokos, Tonći. "PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA." Ekonomska misao i praksa 14, no. 2 (2005): 235-249. https://hrcak.srce.hr/222786
Harvard
Svilokos, T. (2005). 'PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA', Ekonomska misao i praksa, 14(2), pp. 235-249. Available at: https://hrcak.srce.hr/222786 (Accessed 28 October 2021)
Vancouver
Svilokos T. PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2005 [cited 2021 October 28];14(2):235-249. Available from: https://hrcak.srce.hr/222786
IEEE
T. Svilokos, "PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA", Ekonomska misao i praksa, vol.14, no. 2, pp. 235-249, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/222786. [Accessed: 28 October 2021]

Abstracts
Svaka turistička destinacija ima svoje obilježja s obzirom na prirodne resurse, povijesne značajke, prometnu infrastrukturu, mogućnosti za smještaj, prehranu, zabavu i trgovinu, prometna obilježja, dostupnost informacijama itd. Kvaliteta svakoga navedenog segmenta ponude utječe na kvalitetu ukupne turističke ponude. Poradi prikupljanja primarnih podataka o turističkoj ponudi Grada Dubrovnika, provedeno je anketno istraživanje u razdoblju od 1. srpnja do 1. kolovoza 2004. u hotelskim smještajnim objektima različitih kategorija, u privatnom i kamp smještaju. Prosječna ocjena cjelokupne turističke ponude od 3,116 relativno zadovoljava, ali pritom ne otkriva relativne slabosti i nedostatke
u turističkoj ponudi. Detaljnija analiza turističke ponude po segmentima
pokazala je da se unaprjeđenja turističke ponude Grada Dubrovnika trebaju tražiti u ponudi športskih sadržaja, taksi-prijevoza i caffe barova. Tim poboljšanjima mogu se postići bolji cjelokupni financijski efekti u destinaciji i veće zadovoljstvo turista.

Keywords
turistička ponuda; Grad Dubrovnik; ocjena kvalitete; zadovoljstvo turista

Hrčak ID: 222786

URI
https://hrcak.srce.hr/222786

Visits: 177 *