hrcak mascot   Srce   HID

Recenzija, Prikaz

(Ne)dostižna lakoća čitanja (Peti-Stantić, Anita. 2019. Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Ljevak. Zagreb.)

Kristina Štrkalj Despot

Puni tekst: hrvatski, pdf (132 KB) str. 233-237 preuzimanja: 26* citiraj
APA 6th Edition
Štrkalj Despot, K. (2019). (Ne)dostižna lakoća čitanja (Peti-Stantić, Anita. 2019. Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Ljevak. Zagreb.). Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 45 (1), 233-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/223271
MLA 8th Edition
Štrkalj Despot, Kristina. "(Ne)dostižna lakoća čitanja (Peti-Stantić, Anita. 2019. Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Ljevak. Zagreb.)." Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, vol. 45, br. 1, 2019, str. 233-237. https://hrcak.srce.hr/223271. Citirano 16.09.2019.
Chicago 17th Edition
Štrkalj Despot, Kristina. "(Ne)dostižna lakoća čitanja (Peti-Stantić, Anita. 2019. Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Ljevak. Zagreb.)." Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje 45, br. 1 (2019): 233-237. https://hrcak.srce.hr/223271
Harvard
Štrkalj Despot, K. (2019). '(Ne)dostižna lakoća čitanja (Peti-Stantić, Anita. 2019. Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Ljevak. Zagreb.)', Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 45(1), str. 233-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/223271 (Datum pristupa: 16.09.2019.)
Vancouver
Štrkalj Despot K. (Ne)dostižna lakoća čitanja (Peti-Stantić, Anita. 2019. Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Ljevak. Zagreb.). Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje [Internet]. 2019 [pristupljeno 16.09.2019.];45(1):233-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/223271
IEEE
K. Štrkalj Despot, "(Ne)dostižna lakoća čitanja (Peti-Stantić, Anita. 2019. Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Ljevak. Zagreb.)", Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, vol.45, br. 1, str. 233-237, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/223271. [Citirano: 16.09.2019.]

Hrčak ID: 223271

URI
https://hrcak.srce.hr/223271

[engleski]

Posjeta: 60 *