Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2019-7-2-07

INFRAREDESIGN TEHNOLOGIJA TISKA KAO KOMUNIKACIJSKO SREDSTVO OGLAŠAVANJA FILMA

Dinka Radonić orcid id orcid.org/0000-0001-5310-0708 ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ivan Rajković ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Dragan Savić ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.449 Kb

str. 132-137

preuzimanja: 219

citiraj


Sažetak

U radu su prikazani inovativni modeli oblikovanja filmskog plakata. Dizajniran je plakat u vidljivom i infracrvenom spektru koji je izložen na festivalu dokumentarnog filma. Infraredesign tehnologijom tiska oblikovan je dvostruki sadržaj sa različitim vrijednostima u dva spektra. U oku vidljivom spektru prikazani su vizuali iz filma. U blisko infracrvenom spektru plakat prikazuje kratke reklamne slogane filma i fotografije redateljica. Informacijama otisnutim u oku nevidljivom spektru publika dobiva prošireni sadržaj oglasnog materijala. Dvostruki prikaz sadržaja korišten je kao sredstvo koje doprinosi zainteresiranosti posjetitelja. Fotodokumentiran je doživljaj publike prilikom promatranja plakata putem ZRGB kamere u blisko infracrvenom području. Prikazom sadržaja otisnutim tiskom u dva spektra izveden je alternativni oblik dizajniranja komunikacije između autora i publike.

Ključne riječi

InfrareDesign; tisak; ZRGB kamera; filmski plakat

Hrčak ID:

223326

URI

https://hrcak.srce.hr/223326

Datum izdavanja:

24.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 873 *